فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز:

اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در مدارس شیراز/ برای تربیت نوجوانان بسیج شویم

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز گفت: به‌منظور تحقق آرمان‌های شهدا، طرح شهید «بهنام محمدی» در مدارس این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز از اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در مدارس شیراز با هدف تحقق آرمان‌های شهدا خبر داد و گفت: این طرح یکی از بهترین برنامه‌هایی است که توسط ریاست سازمان بسیج و وزیر آموزش و پرورش با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور ابلاغ شده است که نیاز به همت و ابتکار مسئولان مربوطه در سطح بسیج و آموزش و پرورش و مدارس دارد.

وی افزود: امروز دشمنان علیه نوجوانان کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند تا بین آنان و دین فاصله بیندازند لذا باید توجه داشته باشیم با انجام فعالیت و برنامه‌های منظم و زیبا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم چراکه ما دینی داریم که در دنیا بی نظیر است.

دوستدار با تأکید بر اینکه باید فرصت‌های اساسی را قدر بدانیم، گفت: اگر برنامه‌ها و فعالیت‌ها خوب باشد باید اهداف آن‌ها در مدارس، مساجد و آن منطقه خود را نشان دهد و لازمه اجرای یک برنامه خوب این است که خوب، دقیق و منظم باشد و کمترین بی نظمی در آن راه پیدا نکند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز همچنین با تأکید بر اهمیت معنویات خصوصاً نماز، خواستار انجام فعالیت‌ها با توسل به اهل بیت (ع) و توکل به خدا شد و گفت: در فعالیت‌های فرهنگی محوریت را نماز برای نوجوان در طرح مسجد قرار دهیم و قرارهایمان و برنامه‌هایمان همراه با نماز باشد.

وی با تأکید بر اینکه سپاه بقیةالله (عج) تمام توانش را برای موفقیت این طرح در اختیار نوجوانان قرار می‌دهد، اظهار کرد: برای تربیت نوجوانان در مقابل این همه خطرات و تهاجمات دشمنان لازم است همه بسیج شویم، چرا که آینده کشور به‌دست این نوجوانان رقم خواهد خورد.
انتهای پیام/م

اجرای طرح شهید «بهنام محمدی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار