امضاء تفاهمنامه همکاری و پژوهشی شرکت نفت میاندوآب با دانشگاه آزاد واحد شاهیندژ

با برگزاری آئینی تفاهم نامه همکاری و پژوهشی مشترک بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهیندژ به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  تفاهم نامه همکاری در راستای ارتباط دو سویه و بهره مندی از دانش روز با هدف توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی و فناوری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تقویت و توسعه همکاری‌ها بین شرکت نفت منطقه میاندوآب و دانشگاه آزاد واحد شاهین دژ امضاء شد.
 
داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در این نشست ضمن تبریک هفته پژوهش، با اشاره به فعالیت حوزه پژوهش منطقه میاندوآب، نیاز به اصلاح فرایند‌ها و بهبود وضعیت موجود و مشاوره‌های لازم در منابع انسانی، سلامت و بهداشت ایمنی مطالبی را عنوان کرد و خواستار ارائه راهکار‌های لازم از اساتید و دانشجویان دانشگاه در پیشبرد اهداف عالی شرکت ملی پخش شد.
 
فعال پور افزود: با امضاء این تفاهم نامه می‌توان به دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روز آمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، توسعه‌ای کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیاز‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اقدام کرد.
 
در ادامه فرجی، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد شاهیندژ ضمن تقدیر از مدیر و دست اندرکاران در جهت پیشبرد اهداف وزارت نفت و دانشگاه ها، آمادگی اعضای هیات علمی و اساتید مجرب و دانشجویان طراز اول دانشگاه آزاد واحد شاهیندژ را برای انتقال تجربیات واستفاده از سرمایه‌های فکری با مدیریت مناسب در حوزه‌های مختلف در رشته‌های (مدیریت، حسابداری و IT) را به صنعت نفت اعلام کرد.
 
در ادامه جلسه اعضاء گروه پژوهش منطقه اعضاء گروه پژوهش شرکت نفت میاندوآب به بیان نظریات خود در خصوص فعالیت‌های پژوهشی مرتبط در این منطقه پرداختند و در پایان تفاهمنامه همکاری و پژوهشی منطقه میاندوآب با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهیندژ به امضاء طرفین رسید.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: نفت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.