اقدام غیرمنتظره زن داعشی در اتاق بازپرسی +فیلم

دو زن داعشی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند که یکی از آنها حین بازپرسی ناگهان به اقدامی غیرمنتظره دست زد.

حرکت غیرمنتظره زن داعشی در اتاق بازپرسی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو زن روسی که به عضویت گروه تروریستی داعش درآمده بودند، سرانجام بعد فرار از اردوگاه تروریست‌ها در شرق فرات به دام نیروهای امنیتی افتادند. در ویدئوی منتشر شده از این ماجرا، دو زن دستگیر شده از سوی افسران بین‌الملل مورد بازجویی قرار گرفتند. در میان عملیات بازجویی اما حرکت غیرمنتظره یکی از آنها سوژه داغ رسانه‌ها شد که در انتهای مطلب ویدئویی در این باره مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید:بازداشت مسئول صفحه اینستاگرام داعش/ «ابوجهاد» را بشناسید!


گفتنی است بنا بر اعلام پایگاه خبری العالم همزمان با بازگشت زنان داعشی به کشورهای غربی وحشت حمله‌های تروریستی به شکل گسترده‌ای بر زندگی غرب‌ها سایه افکنده است. به خصوص که آنها دوره‌های آموزشی حرفه‌ای را نیز پشت سر گذاشته‌اند و برای حملات جدید و از سر گرفتن فعالیت‌های خود در زمینه تروریسم آماده شده‌اند. آنها به عنوان یک رابط میان فرماندهان داعش و گروه‌های کوچکتر عمل می‌کنند. ناگفته نماند احتمال پیگیری آنها و مورد سوء ظن قرار گرفتنشان بسیار کمتر از دیگر نیروهای تروریستی است و به راحتی می‌توانند به عملیات انتحاری دست بزنند. طبق گزارش پژوهشگران، آنها مهمترین حلقه محفل تروریست‌های داعش محسوب می‌شوند که علاوه بر عملیات انتحاری برای حمل سلاح و تبلیغات جهت جذب نیرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه حرکت غیرمنتظره زن داعشی حین عملیات بازرپرسی را تماشا می‌کنید، اقدامی که هیچ تناسبی با جنایات آنها نداشته و تنها سرپوشی برای گناهانشان و همچنین ایده‌ای برای مخدوش کردن چهره اسلام است. تروریست‌های داعش از آغاز فعالیت‌های خود سعی بر این داشتند که زیر سایه اسلام به وحشتناک‌ترین جنایات ممکن دست بزنند تا این دین آسمانی را با اقدامات شرم‌آور خود زیر سؤال ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۴:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
سر کار گذاشتی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۰ دی ۱۳۹۷
سئوالی که ذهنم را مشغول ساخته کاسه از اش داغتر در پیروان کتاب اسمانی چه کسی جای پیامبر گرامی اسلام خوابید وجان ایشان را از گزند دشمنان اسلام نژاد داد کی در جنگ خیبر دماغ سران کفر را به خاک مالید چه کسی در جنگ احد ازجان پیامبر دفاع کرد وامروز چه کسی در برابر دشمان قران اسراعیل ایستاده چه کسی سوخت هوا پیماهای اسراعیل اماده کرد در جنگ غزه ولبنان غیر از وهابیون بودنند که این دوکشور اسلامی به خاک خون کشیده شد در یه جای تاریخ بیاورید که ایران به یه کشور عربی حمله کرده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۷
در نماز رفتارشان با شیعه فرقی نمی کند امام علی (ع) هم انقدر به نماز اهمیت می داد که در نماز تیری از پایشان بیرون کشیدند خبر نشد ولی همین امام علی اگر دنیا بهش می دادند دانه ای با زور از دهان مورچه ای خارج نمی کرد وبا انکه می دانست بوسیلهابن ملجم مرادی به شهادت می رسد قبل از اتفاق جرم اقدامی نکرد وبیرون کشیدن خلخال از پای دختر یهودی را نگ می دانست ولی خود کشی که جمعی از بیگناهان حتی کافران بنام انتهار جنایتی که با اب دریا هم پاک نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۰ دی ۱۳۹۷
شیعه میشن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۰ ۰۹ دی ۱۳۹۷
اگر براشون ریبا توضیح داده بشه مستند از کتابهای خودشون توبه میکنن و شیعه میشن .شیطان هم فقط میگفت خدا رو عبادت میکنم کاری با آدم ندارم!