استاندار لرستان با بیان اینکه امسال بودجه لرستان افزایش پیدا کرده است گفت: ۹۵۰میلیارد تومان لایجه بودجه داریم که عدد خوبی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی،استاندار لرستان با بیان اینکه امسال بودجه لرستان افزایش پیدا کرده است گفت: ۹۵۰میلیارد تومان لایجه بودجه داریم که عدد خوبی است.
سید موسی خادمی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل محدودیت‌های مالی و اعتباری استان تعدادی از طرح های کتابخانه‌های استان همچنان متوقف و به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: کتابخانه‌های متوقف شده را دسته بندی و کتابخانه‌هایی که اهمیت بیشتری داشته و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند در برنامه امسال و سال آینده جمع بندی کنیم و مابقی در سال‌های آینده تکمیل شوند.

استاندار لرستان عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از طرح های کتابخانه بدون پیش‌بینی منابع لازم شروع شده و سال‌هاست این سرمایه‌ها به هدر می‌رود و با توجه محدودیت‌های مالی ما نمی‌توانیم قول دهیم همه این طرح ها را تکمیل کنیم.

خادمی بااشاره به بودجه استان لرستان تصریح کرد: خوشبختانه امسال بودجه استان افزایش پیدا کرده و از ردیف‌های ملی، متفرقه و همچنین اعتباری که شورای برنامه‌ریزی استان تحت عنوان بودجه استانی یا درآمد‌های ناشی از نفت، گاز و ... حدود ۹۵۰ میلیارد تومان بودجه داریم که عدد خوبی است، ولی لایحه است و باید دید قانون چه می‌شود.

انتهای پیام/ب

بودجه لرستان در سال ۹۸ افزایش یافت

برچسب ها: استانداری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.