بازارچه دائمی صنایع‌دستی مرکز لرستان تجهیز و راه‌اندازی می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از آغاز تجهیز و راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

بازارچه دائمی صنایع‌دستی مرکز لرستان تجهیز و راه‌اندازی می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از آغاز تجهیز و راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

 سید امین قاسمی گفت: عملیات احداث بازارچه دائمی فروش و عرضه صنایع‌دستی خرم‌آباد در سال ۱۳۹۵ باهدف ایجاد مرکزی دائم و یکپارچه در راستای فروش محصولات بومی و سنتی استان در مجموعه باغ گلستان شروع‌شده بود و در سال ۹۶ نیز فاز اول آن به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه تاکنون به‌صورت مناسبتی، در ایام نوروز و در کنار جشنواره‌های مختلف برپا می‌شد افزود: طی چند روز گذشته مزایده عمومی واگذاری این غرفه‌ها برگزار شد و غرفه‌های مذکور به مدت یک سال به هنرمندان ۱۵ رشته بومی و سنتی صنایع‌دستی استان واگذار شد.

افشین بابا حسینی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره کل نیز گفت: پس از انجام تعمیر و بهسازی غرفه‌ها، بازارچه دائمی اسفندماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و در طول سال آماده عرضه محصولات خواهد بود.

انتهای پیام/ب

تجهیز و راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی مرکز لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار