دزدیده شدن جنازه دختر جوان از قبرستان! +فیلم

والدین چینی که بر سر قبر دختر تازه درگذشته خود حاضر شده بودند، با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شدند.

دزدیده شدن جنازه دختر جوان از قبرستان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زوج چینی هنگامی که بر سر قبر دختر جوان خود در قبرستان حاضر شدند با صحنه‌ای وحشتناک مواجه شدند. در اتفاقی باورنکردنی در حالی که نبش قبر رخ داده بود جسد این دختر نیز در داخل قبر دیده نمی‌شد و ربوده شده بود.

گفته می‌شود جسد این دختر برای مراسم ازدواج ارواح ربوده شده است. این مراسم به ازدواج ارواح یا " مینگون" معروف است و حاضران بر این باور هستند که انجام تشریفات خاص موجب آرامش روح متوفا پس از مرگ می‌شود.

این مراسم به ویژه برای عروس یا دامادی که پیش از مراسم عروسی از دنیا رفته باشند و یا یک کودک انجام می‌شود.

بنا بر یک گزارش در سال ۲۰۱۵ جسد ۱۴ زن از قبرستانی در یکی از روستای استان " شانژی " این کشور ربوده شده بودند.

خانواده این دختر ۱۸ ساله اهل شمال چین بر این باورند که جسد دختر آن‌ها نیز برای انجام مراسم مشابه از قبرستان دزدیده شده است. جسد این دختر حدود دو دهه پیش در این قبرستان به خاک سپرده شده بود. بنا به گفته آن‌ها در حالی که نبش قبر صورت گرفته بود در تابوت داخل قبر هیچ چیزی دیده نمی‌شد.

ویدئویی که منتشر شده والدین متوفی را در حالی که به دیدن این صحنه دچار حزن و اندوه شده اند و مشغول گریه هستند نشان می‌دهد. همچنین یک جفت دستکش که احتمال می‌رود توسط افرادی که اقدام به نبش قبر کرده اند جا مانده باشد در نزدیکی قبر روی زمین دیده می‌شود.

این زوج به پلیس گفتند که چندی پیش افراد غریبه به خانه آن‌ها مراجعه و با پیشنهاد پول از آن‌ها خواستند تا از بقایای دختر آن‌ها برای مراسم ازدواج ارواح استفاده کنند که با جواب منفی آن‌ها مواجه شدند.

مسئولان محلی و پلیس تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده اند. بنا به یک قانون تجارت اجساد از آگوست سال ۲۰۰۶ در چین غیرقانونی اعلام شده بود. بنا به این قانون اشخاص قانون شکن به ۳ سال زندان محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
لعنت بهشون.که اینقدر پست هست

گریه های اون زن واقعا قلب ادم به درد میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۷
این چینی ها هر کاری که فکر نمی کنی بشه انجام داد رو انجام می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۱ دی ۱۳۹۷
عجیب است
آخرین اخبار