مهینی: بلاروس دستمان را در پوست گردو گذاشت

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران گفت: تیم ملی فوتبال دختران بلاروس قرار بود به تهران بیاید، اما سفر آن‌ها لغو شد تا دست ما در پوست گردو بماند.

مهینی: بلاروس دستمان را در پوست گردو گذاشتشادی مهینی سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی دوستانه با دختران بلاروس گفت: تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال بلاروس که قرار بود در روز روز‌های ۲۱ و ۲۳ بهمن ماه امسال با دختران ما بازی دوستانه داشته باشند موفق به حضور در ایران نشدند و دلیل آن هم پایان تاریخ پاسپورت این بازیکنان بود و مسئولان فدراسیون بلاروس به ما گفتند بازی در ماه بعد انجام شود، ولی چون ماه بعد تیم ملی اعزام دارد ما نتوانستیم بازی دوستانه‌ای در ماه آینده برگزار کنیم و هدف از بازی این ماه هم آمادگی بازیکنان قبل از اعزام به مسابقات دور دوم مقدماتی لائوس بود که انجام نشد.

مهینی در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زیر ۱۶ سال دختران ایران به لائوس گفت. مسابقاتی که در لائوس برگزار می‌شود مربوط به دور دوم مقدماتی المپیک است و تیم ما با سه تیم استرالیا، لائوس و ویتنام هم گروه است. اعزام تیم ملی به مسابقات لائوس در تاریخ ۸-۹ اسفند سال جاریست و مسابقات ما در تاریخ ۱۲.۱۴ و ۱۶ اسفند ماه است و در بازی اول به مصاف استرالیا می‌رویم.

او در خصوص ملی پوشان اعزامی به مسابقات دور دوم مقدماتی المپیک در لائوس گفت. قرار است ۱۹ تا ۲۴ بهمن ماه اردویی در ایران داشته باشیم و ۲۶ بازیکن به اردو دعوت می‌شوند و یک بازی دوستانه هم با تیم ملی زیر ۱۹ سال می‌گذریم و ۲۳ بازیکن نهایی را برای حضور در مسابقات انتخاب می‌کنیم.

مهینی در خصوص رقابت‌های دور دوم مقدماتی لائوس گفت. سطح رقابت در دور دوم خیلی بیشتر است و تیم‌های قوی مثل چین، استالیا، ویتنام، لائوس و بنگلادش حضور دارند که سه تا از قدرت‌ها هم با ما هم گروه هستند و استرالیا سطح بازی اروپایی دارد. ما در دور اول نتایج فوق العاده‌ای را کسب کردیم. ۲۴ گل در سه بازی زدیم و دروازه مان هم بسته ماند که مریم عباسی در دروازه تیم ملی بود به خصوص در بازی با سنگاپور فشار زیادی به بازیکنان ما آمد و مریم عباسی در دروازه ما فوق العاده کار می‌کرد.

مهینی در خصوص آنالیز تیم‌های هم گروه ایران در مسابقات دور دوم مقدماتی المپیک لائوس گفت. یک ماه است که به طور مدائم بازی‌های این سه تیم را می‌بینم و آنالیز می‌کنم و نقاط ضعف و قدرت ان را بررسی می‌کنم و فیلم‌های متعددی از بازی این سه تیم دارم.

او در خصوص کادر فنی اعزامی به مسبقات دور دوم مقدماتی المپیک گفت. معصومه جهانچی ، مریم حسن ازاده و مهدیه امیغی کمک‌های من در این مسابقات هستند و ما دو مشاو فنی آقا هم به نام‌های حسن عبدی و محمد حبیبی داریم که در این مسابقه ما را همراهی می‌کنند.

مهینی در پایان افزود: ما دنبال پیشرفت هستیم و امیدوارم بازیکنان خوبی تربیت کنیم و آن‌ها را به تیم ملی زیر ۱۹ سال در آینده هدیه دهیم و با تلاش‌های فدراسیون فوتبال و استعدادیابی‌های انجام شده سعی کردیم زیر ساخت‌های لازم برای فوتبال پایه را مهیا سازیم.


بیشتر بخوانید:

شکست ملی پوشان بانوی ایران مقابل هند

آزمون:بازی برابر میانمار سخت تر خواهد بود

آزمون و شاگردانش در هند آزمون می‌دهند

اعلام برنامه زمانبندی تورنمنت بین المللی چهارجانبه هند


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار