رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

اصحاب رسانه آذربایجان‌غربی حامیان ایتام و فرزندان محسنین شدند

خبرنگاران و فعالان نشریات، خبرگزاری‌های آذربایجان‌غربی با حضور در غرفه کمیته امداد استان، حامی فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد استان شدند.

حجت‌الاسلام جابر شوقی، رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: خبرنگاران و فعالان نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان با حضور در غرفه کمیته امداد آذربایجان‌غربی، حامی فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد استان شدند.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اصحاب رسانه به عنوان سفیران اطلاع رسانی کمیته امداد، نقش ویژه‌ای در آگاه سازی و تنویر افکار عمومی جامعه داشته و رسالت خبری اصحاب رسانه، ستودنی است.
 
وی با اشاره به حضور مستمر مسئولان اداره اکرام ایتام در غرفه کمیته امداد استان بیان کرد: به منظور حامی یابی از مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی، مسئولان حوزه اکرام ایتام کمیته امداد هر روز در غرفه کمیته امداد در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی حضور دارند.
 
حجت‌الاسلام شوقی افزود: هم اکنون بیش از ۲۱ هزار حامی نیکوکار با کمیته امداد استان تعامل مستمر داشته و تا پایان ششمین روز فعالیت نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ۵۰ نفر حامی، حمایت از ۷۰ یتیم و فرزندان محسنین را به عهده گرفته اند.
 
وی با اشاره به میزان سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین، یادآور شد: هم اکنون ۱۲ هزار یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد بوده و هر یک از آنان، به طور میانگین ماهانه ۱۸۷ هزار تومان سرانه حمایتی دریافت می‌کنند.
 
رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی عنوان کرد: هر فرد خیر و نیکوکار با شعار " روزی هزار تومان" می‌تواند در طرح خداپسندانه حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد مشارکت کند.
 
انتهای پیام/م
 

کمک اصحاب رسانه آذربایجان غربی به ایتام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.