معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا: اعتماد اروپا به ایران نابجا است!

سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در یادداشتی در پایگاه خبری هیل مدعی شد اعتماد اروپا به وعده‌های ایران بسیار نابجا است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری هیل، سیگال مندلکر، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی در یادداشتی در این پایگاه مدعی شد اعتماد اروپا به وعده‌های ایران بسیار نابجا است.

مقام آمریکایی یادداشت خود در پایگاه خبری-تحلیلی هیل را با اشاره به اقدام سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در راه‌اندازی ساز و کاری ویژه با هدف تسهیل تجارت با ایران آغاز کرده است.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا مدعی شد سه کشور اروپایی مدعی شده‌اند که فعالیت این ساز و کار، منطبق با بالاترین معیار‌های ضد پولشویی و قوانین تحریمی اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد خواهد بود. او مدعی شده چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

مندلکر نوشت: «به عنوان معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم در وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌توانم بگویم چنانچه ساز و کار مورد نظر با بانک مرکزی ایران یا دیگر عناصر حکومت ایران معامله‌ای داشته باشد، چنین چیزی (پیروزی از قوانین ضدپولشویی و قوانین تحریم‌ها) امکان‌پذیر نیست.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
ما امریکا را زیر پا له می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
سرکار خانم سیکال مندلکر تازه از خواب بیدار شده ای؟؟ درغگویان کم حافظه هم هستند بعبارتی دشمنان ایران و انقلاب اسلامی از نادان های درجه یک هستند و این جای شکرگزاری به درگاه خداوند را دارد.....یادتان نیست همان زمان که خانم اشتون و جان کری با تیم کارشناسان اتمی ایران در حال مذاکره بودند و هنوز حتی قرارداد برجام نیز در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب اعضای آن هم نرسیده بود رهبر فرزانه و عظیم الشان ما چه گفت؟؟ ایشان وقتی مذاکره کنندگان دور میز در حال مذاکره بودند فرمودند: من به این مذاکرات خوش بین نیستم چون تاریخ ایران به ما ثابت کرده نه به اروپائیها میشود اعتماد کرد و نه به آمریکائیها ولی راه عقل و منطق برای مذاکره هنوز باز است و بسته نیست و چندین و چندین بار وبارها وبارها با دلائل محکم و متقن ثابت کردند که نه به اروپائیها باید امید داشت و نه به آمریکائیها...... .
Sweden
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
اروپا و امریکا قابل اعتماد نیست
آخرین اخبار