تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس

همزمان با روزهای سبز بهار، تصاویری چشم‌نواز از طبیعت بکر سوئیس برای شما گردآوری شده است.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سوئیس یک کشور اروپایی است که از شمال با آلمان، از شرق با اتریش، از جنوب با ایتالیا و از غرب با فرانسه همسایه است. این کشور به لحاظ ویژگی‌های منحصر به فرد طبیعتی که دارد و همچنین مناظر چشم انداز کوه‌های آلپ در ناحیه ی کوهستان ژورا ( Jura Mountains ) در شمال غربی و حوالی مرز فرانسه، شهرت فراوانی دارد.

در ادامه تعدادی از مناطق سبز سوئیس برای شما گردآوری شده است.

۱. ماترهورن

کوهستان «ماترهورن» (Matterhorn) یکی از معروف‌ترین کوه‌های دنیا به شمار می‌رود. قله دندانه‌ای و با ابهت آن خود به تنهایی یک شگفتی خیره کننده است. ماترهورن با ۴۴۷۸ متر ارتفاع، بلندترین کوه آلپ محسوب می‌شود. این قله برای کوهنوردان یک بهشت واقعی بوده و منظره‌ای پانورامیک و باورنکردنی از آلپ را به نمایش می‌گذارد.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپو

 

۲. آبشارهای راین

راین بزرگ‌ترین آبشار اروپا است که آب‌های خروشان آن جلوه‌ای زیبا و  پر ابهت را به وجود آورده‌اند. صخره‌های میان این آبشار نیز به نوبه خود شگفت انگیز هستند زیرا برای قرن‌ها در برابر نیروی فرسایشی آب آن مقاومت کرده‌اند. آبشارهای راین ۱۵۰ متر عرض و ۲۳ متر ارتفاع دارند.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپو

 

۳. آبشار اشتاوباخ

 اشتاوباخ سومین آبشار بلند سوئیس بوده و بعد از بارش باران و اوایل فصل ذوب شدن برف‌ها تماشای آن بسیار خیره کننده خواهد بود.  آب این آبشار از ارتفاع ۳۰۰ متری به پایین می‌ریزد و ابهت عجیبی دارد.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپو

 

۴. اوشیننزی

 این دریاچه مانند یک آینه تصویر دیوارهای کوهستانی اطرافش را منعکس کرده و یکی از زیباترین و خیره‌کننده‌ترین دریاچه‌های آلپی برای عکاسی به شمار می‌رود. بیشترین عمق اوشیننزی به ۵۶ متر می‌رسد. سطح دریاچه به مدت ۵ ماه از دسامبر تا می یخ می‌بندد و در این دوره اسکی روی یخ یکی از تفریحات محبوب مردم منطقه می‌شود.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپو

 

۵. دریاچه لوسرن

این دریاچه شکل پیچیده‌ای دارد. برای آنکه به بهترین نحو از زیبایی آن لذت ببرید، بهتر است از بالای کوه‌های «پیلاتوس» (Pilatus)، «ریگی» (Rigi) یا «اشتانسِرهورن» (Stanserhorn) به تماشای دریاچه بایستید. زمانی که ابرها کنار بروند، منظره‌ای تماشایی از تپه‌های سر سبز و آبی زلال دریاچه به همراه قله‌های برفی پشت زمینه شما را حیرت زده می‌کند.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپو

 

۶. آبشار‌های ترومل باخ

ترومل باخ، بزرگ‌ترین آبشارهای زیرزمینی اروپا را دارد. این جاذبه حیرت انگیز در دره لاوتربرونن قرار داشته که اغلب آن را دره ۷۲ آبشار می‌نامند.

تصاویر بهاری و دیدنی از طبیعت سوئیس +عکس /// دپو

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
من از بچگی عاشق کشور سوئیس بوده ام این کشور به تمام معنا بهشت روی زمینه
آخرین اخبار