سفر وزیر جهاد کشاورزی به مناطق سیل زده لرستان

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از مناطق سیل زده و بررسی خسارات ناشی از سیل در حوزه کشاورزی وارد لرستان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی به منظور بازدید از مناطق سیل زده و بررسی خسارات ناشی از سیل در حوزه کشاورزی وارد لرستان شد.

هم چنین عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، علی مراد اکبری معاون وزیر در امور آب و خاک و محمود فتاح الجنان مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌ها وزارت جهاد کشاورزی، نبی اله خون میرزایی رئیس شیلات ایران محمود حجتی را در این سفر همراهی می‌کنند.

سیل تا کنون ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی لرستان خسارت وارد کرده است. همچنین چهارهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیربخش‌های دام، طیور و آبزیان وارد شده که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند.

دوشنبه ۱۲ فروردین سه رودخانه خرم رود و رودخانه شهرستان‌های دلفان، کوهدشت، سلسله، پلدختر، معمولان، بروجرد و چگنی در لرستان طغیان کرده و سد مروک دورود نیز سرریز کرد و به صد‌ها هزار نفر از اهالی استان هشدار داده شده که منزل خود را ترک کنند.

برآورد اولیه از خسارت سیل اخیر در لرستان ۳۰ هزار میلیارد ریال است و تاکنون ۱۵ نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ ر

وزیر جهاد کشاورزی وارد لرستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.