وایکینگ‌ها به اساسینز می‌آیند

پس از انتشار ویدئویی توسط گیمرها، مشخص شد که داستان نسخه بعدی سری اساسینز در زمان وایکینگ‌ها اتفاق خواهد افتاد.

وایکینگ‌ها به اساسینز می‌آیندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبیسافت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده بازی‌های ویدیویی است و می‌توان گفت پر طرفداران‌ترین عنوان این شرکت بازی اساسینز کرید است که از با انتشار اولین نسخه از آن به دلیل داشتن داستان و محیطی جذاب، توانست طرفداران زیادی را جلب خود کند.

اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۷ برای کنسول‌های PS3 و Xbox360 منتشر شد که روایتگر داستانی درباره یکی از اعضای فرقه حشاشین و در زمان جنگ‌های صلیبی بود. در این نسخه شخصیت اصلی داستان برای حفظ آبروی خود باید ماموریت‎‌هایی را به اتمام می‌رساند ، همچنبن این بازی در ۴ شهر شهر دمشق، اورشلیم، عکا و مصیاف جریان داشت و همین امر باعث جذب گیمر به داستان بازی می‌شد. جدیترین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۸ و با نام ادیسه در بازار جهانی عرضه شد که در زمان ۴۳۱ سال قبل از میلاد مسیح و روایتگر جنگ میان اسپارت و آتن بود و پس از آن خبری از نسخه جدیدتر این سری نشد.

وایکینگ‌ها به اساسینز می‌آیند
اما با انتشار ویدیویی توسط یکی از گیمر‌ها در یوتیوب، مشخص شد که اساسینز کرید ۲۰۲۰ در زمان وایکینگ‌ها ساخته خواهد شد. در این ویدیو که از گیم پلی بازی The Division2 منتشر شده است، چندین پوستر از خدایان نور در محیط بازی وجود دارد که سلاح Piece of Eden اساسینز را در دست دارند. پس از انتشار این ویدیو وب سایت Kotaku اعلام کرد نسخه جدید سری اساسینز، با عنوان Kingdom در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد.سلاح Piece of Eden که یکی از مهم‌ترین سلاح‌های عنوان اساسینز است، در نسخه‌های Brotherhood، Revelations، Syndicate و اوریجینز وجود داشت که به گیمر قدرت‌های ابر قهرمانانه می‌‍ داد.

اما اگر این نسخه از بازی اساسینز در عصر وایکینگ‌ها برگزار شود پیش بینی بسیاری از کاربران برای استفاده از ژاپن به عنوان محیط نسخه بعدی سری اساسینز اشتباه از کار در خواهد آمد. اما اگر جدیدترین نسخه از سری اساسینز در عصر وایکینگ‌ها جریان داشته باشد، روایتگر داستانی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ سال قبل از اولین نسخه از سری اساسینز خواهد بود.

با این وجود هنوز شرکت یوبیسافت واکنشی به این شایعات و ویدیو منتشر شده نشان نداده است باید تا نمایشگاه E3، 2019 برای مشخص شدن  این شایعات صبر کرد. 


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد 


انتهای پیام/

نسخه جدید اساسینز در زمان واکینگ‌ها خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار