ایران پوریان: داور بازی با من نامهربان بود/ از قلعه نویی و هواداران معذرت خواهی می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه داور نسبت به من خیلی نامهربان بود و صحنه‌های خطا به صورتی نبود که هر ۲ صحنه را کارت زرد داد.

ایران پوریان: داور بازی با من نامهربان بود/ از قلعه نویی و هواداران معذرت خواهی می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایران پوریان بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره پیروزی برابر تیم سایپا و دریافت کارت قرمز در این بازی اظهار کرد: ما در ۴، ۵ بازی اخیر فرصت سوزی می‌کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه از آن موقعیت‌ها استفاده نمی‌کردیم و در دقایق پایانی نتیجه بازی را واگذار می‌کردیم. البته خدا را شکر  این هفته بازیکنان خوب کار کردند و از موقعیت هایمان به نحو احسن استفاده کردیم و توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و به مدعیان قهرمانی نزدیک شویم. در مورد کارت قرمزی که دریافت کردم متاسفانه داور نسبت به من خیلی نامهربان بود و صحنه‌های خطا به صورتی نبود که هر ۲ صحنه را کارت زرد داد. 

در هر ۲ صحنه خطا داور می‌توانست مهربانانه رفتار کند

او ادامه داد: متاسفانه داور بازی کارت قرمز داد و من هم جزء احترام گذاشتن کاری نمی‌کنم. قبول دارم که بی احتیاطی کردم و با کارت زرد اولی که دریافت کردم ۴ کارته شدم و بازی بعد را از دست دادم. متاسفانه همین کارت باعث شد که تمرکزم از بین برود،   اما داور می‌توانست در هر ۲ صحنه خطا یک مقدار مهربانانه رفتار کند، چون ضربه شدیدی نبود. اگر صحنه اول را نگاه کنید صورت داور به سمت ما نبود و فقط صدای بازیکن حریف باعث شد که کارت زرد را به من بدهد. من به داوری احترام می‌گذارم و انشالله داور به درستی به من کارت قرمز داده باشد.  

یک ربع باعث استرس هواداران شدم 

ایران پوریان درباره ناراحتی قلعه نویی از دریافت کارت قرمز بیان کرد: امیر قلعه نویی حق دارد و اشتباه از من بود و بازیکن باتجربه‌ای هستم و قلعه نویی  هر چه بگوید درست می گوید چرا که بزرگ من است. به هر حال  خیلی ناراحت بود و از همین جا از قلعه نویی و همه هواداران عذرخواهی می‌کنم که یک ربع باعث استرس آن‌ها شدم.  

او درباره بازی با پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی داریم و پرسپولیس یک تیم بزرگ است و در ورزشگاه خودش خیلی خوب کار می‌کند و ما برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز به مصاف این تیم  می‌رویم و امیدوارم پیروز شویم و بازیکنان روز خوبشان باشد و از موقعیت‌ها بتوانند استفاده کنند.  


بیشتر بخوانید:

عباسیان: ما هنوز از شکست برابر سپاهان در شوک هستیم/ برای آبروی سایپا و علی دایی بازی می‌کنیم

غلامپور: مقصر شکست سنگین سایپا مقابل سپاهان من بودم

شهباززاده: استحقاق پیروزی برابر سایپا را داشتیم


انتهای پیام/  

اظهارات ایرانپوریان پس از دیدار مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار