اطلاعات جدیدی از نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

اپل برنامه دارد تا تغییرات زیادی بر روی نمایشگر آیفون‌های خود در سال ۲۰۲۰ اعمال کند که شامل تغییر سایز و افزایش کیفیت تصویر می‌شود.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور معمول استراتژی‌های اپل برای تولید تلفن‌های هوشمند خود مدت‌ها قبل از تولید آن محصولات فاش می‌شود. این بار نیز همین اتفاق افتاده و مشخصات جدیدی از اندازه و نمایشگر‌های سری آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.

همانطور که می‌دانید در سال ۲۰۱۸ سری پرچمدار آیفون در سه مدل معرفی شد، دو مدل بالارده آیفون XS و XS Max با نمایشگر OLED عرضه شده بودند و مدل ارزان‌تر آیفون XR نیز به نمایشگر LCD مجهز شده بود. اما به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۰ تمامی مدل‌های آیفون از پنل با کیفیت OLED استفاده خواهند کرد.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

مشخصات نمایشگر‌های آیفون در سال ۲۰۲۰

در ابتدا باید بگوییم که اطلاعات موجود از چند منبع منتشر شده که یکی از آن‌ها زنجیره تامین اپل در تایوان است، اخبار منتشر شده از این منابع گاهی درست و گاهی اشتباه بودند و به همین دلیل اطلاعات اخیر منتشر شده نیز می‌تواند عملی نشود، اما پیش‌بینی‌های فعلی خبر از آن می‌دهد که اپل برنامه دارد تا نمایشگر سه مدل آیفون خود در سال ۲۰۱۹ را هم‌اندازه و هم‌کیفیت آیفون‌های سال گذشته خود تولید کنند. با این وجود تغییر اساسی در خط تولید آیفون به سال ۲۰۲۰ منتقل می‌شود. انتظار می‌رود اپل در سال میلادی آینده از سه مدل آیفون در اندازه‌های ۵.۴۲، ۶.۰۴ و ۶.۶۷ اینچی رونمایی کند. این درحالی است که سه مدل آیفون XR، XS و XS Max به ترتیب به نمایشگر‌هایی با اندازه ۶.۱، ۵.۸ و ۶.۵ مجهز شده‌اند.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

به این ترتیب در سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی بزرگ‌ترین نسخه آیفون با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی خواهیم بود که به طور حتم مربوط مدل بالارده پرچمدار ۲۰۲۰ اپل است. در نسخه‌های سال ۲۰۱۸ آیفون، کوچک‌ترین اندازه صفحه نمایش به آیفون XS تعلق دارد، احتمال آنکه پرچمدار اصلی اپل در سال ۲۰۲۰ اندازه‌ای کوچک‌تر از مدل فعلی داشته باشد کم است به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود نمایشگر ۵.۴۲ اینچی متعلق به مدل اقتصادی آیفون باشد که به طبع اندازه کوچکتری نیز دارد. انتظار می‌رود پرچمدار اصلی اپل در سال ۲۰۲۰ نیز به صفحه نمایش اولد ۶.۰۴ اینچی مجهز شود.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

این نمایشگر‌ها از کجا تامین می‌شوند؟

البته می‌دانیم که در حال حاضر اپل نمایشگر محصولات خود را از سامسونگ تامین می‌کند که سود زیادی نیز برای سامسونگ به همراه دارد، اما کاهش فروش آیفون در سال اخیر می‌تواند این همکاری را از بین ببرد. دو شرکت ال‌جی و BEO نمایشگر‌های اولد باکیفیتی تولید می‌کنند که پیشنهاد آن‌ها با قیمتی ارزان‌تر از سامسونگ می‌تواند برای اپل وسوسه کننده باشد. تامین نمایشگر با قیمتی ارزان‌تر به کاهش قیمت و افزایش سود این شرکت منتهی می‌شود و این دلیل خوبی برا قبول پیشنهاد احتمال ال‌جی و BOE خواهد بود. البته از نظر کیفیت شکی در آن نیست که صفحه نمایش‌های سامسونگ بهتر هستند، اما گاهی اوقات پول و قیمت می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. در هر صورت باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده همکاری بین اپل با ال‌جی با BOE شکل می‌گیرد یا خیر.

اطلاعات جدیدی از نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر از هوآوی Mate 20 X 5G منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

نمایشگر پرچمداران آیفون در سال ۲۰۲۰ چگونه خواهد بود؟

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار