۶۹ درصد پرونده‌های قلعه گنج با صلح و سازش به پایان رسیده اند

دادستان قلعه گنج گفت: ۶۹ درصد از پرونده‌های وارده و قابل سازش به شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان قلعه گنج با صلح و سازش به سرانجام رسیده اند.

۶۹ درصد پرونده‌های قلعه گنج با صلح و سازش به پایان رسیده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛   سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در دیدار با رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان گفت: تلاش برای ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش در شهرستان در اولویت کاردستگاه قضایی درسال جاری قرار دارد و در این رابطه از تمام ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت خود مردم، روحانیت و سران طوایف استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ار لحاظ شاخص‌های امنیتی در وضعیت مناسبی قرار داریم، گفت:در کنار تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، این مردم هستند که نقش اصلی را تامین امنیت ایفا می‌کنند.

افشارمنش در تشریح عملکرد یکساله شورا‌های حل اختلاف قلعه گنج افزود: در این مدت شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان قلعه گنج ۹۸۱ پرونده را مورد رسیدگی قرار داده اند.

وی در ادامه تعداد شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی قلعه گنج را ۵ مورد اعلام کرد و گفت:از این تعداد یک شعبه رایی، ۲ شعبه صلحی و ۲ شعبه روستایی می‌باشند.

افشار منش تعداد اعضای اصلی و علی البدل و دبیران شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی قلعه گنج را ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت:دو نفر از مقامات قضائی نیز در شعب شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی قلعه گنج در حال خدمت می‌باشند.

وی در خصوص درصد پرونده‌های مصالحه شده حقوقی و کیفری نسبت به کل پرونده‌های مختومه و پرونده‌های قابل مصالحه گفت: درصد کل مصالحه نسبت به پرونده‌های قابل سازش ۶۹ درصد بوده است.

انتهای پیام/س

تشریح عملکرد یکساله شورا‌های حل اختلاف قلعه گنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار