تکان شدید هواپیما باعث سوختگی مسافران شد +فیلم

یکی از مسافران هواپیمای بلغاری صحنه‌ای جالب و هراس آور را از تکان‌های شدید هواپیما در حین پرواز شکار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اتفاقات تلخ اخیری که در پرواز‌های هوایی رخ داده است و مسافرانی که هرگز به مقصد نرسیدند، همیشه ترس و دلهره‌ای در میان مسافرانی که قصد دارند با هواپیما سفر کنند، وجود دارد به خصوص اگر در حین پرواز تکان‌های هواپیما زیاد شود.

در این ویدئو که توسط یکی از مسافران هواپیمای بلغارستانی بوئینگ ۷۳۷-۳۰۰ که از پریشتینا عازم بازل بود، صحنه‌ای هراس آور از تکان‌های شدید هواپیما را مشاهده خواهید کرد. در حالی که هواپیما به آرامی مسیر خود را سیر می‌کرد و مهمانداران نیز مشغول پذیرایی از مسافران بودند، چاله‌های هوایی باعث تکان شدید هواپیما شدند به طوری که مسافران آمادگی هر اتفاق تلخی را داشتند.

لحظه تکان‌های شدید توسط یکی از مسافران شکار شد. در این صحنه می‌بینید که مهماندار با ضرب به سقف هواپیما برخورد کرد و قفسه‌های بالا که جای وسایل دستی است باز شد و بار مسافران به کف هواپیما ریخت و فنجان‌های داغ چایی که جلوی مسافران قرار داشت، روی آن‌ها سرازیر شد و بیش از ۱۰ مسافر را سوزاند. گفتنی است؛ این هواپیما در مجموع ۱۲۱ مسافر داشت اما پس از فرود، ۱۰ نفر از مسافران که دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/

صحنه‌ای دلهره آور در هواپیما

برچسب ها: دانلود فیلم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار