استراتژی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰: تبلیغ علیه هیلاری کلینتون

سخنرانی روز گذشته دونالد ترامپ در اورلاندو نشان داد استراتژی اصلی او در مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ آمریکا تبلیغ علیه هیلاری کلینتون، نامزد پیشین انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور است.

استراتژی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰: تبلیغ علیه هیلاری کلینتونبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوز ویک، دونالد ترامپ مبارزات خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا رسما روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز کرد؛ اما به نظر می‌رسد استراتژی او در این مبارزات به طرز قابل توجهی مشابه استراتژی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ وی باشد، یعنی تبلیغ علیه هیلاری کلینتون.

ترامپ در سخنرانی روز گذشته خود در اورلاندو بار‌ها نام کلینتون را فریاد زد و مکث کرد و سپس لبخند زد. جمعیت که با این رفتار آشنا بودند شعار «زندانیش کنید» را سر دادند. در ادامه ترامپ بار‌ها موضوع پست الکترونیک کلینتون را پیش کشید و خطاب به جمعیت گفت اگر او به آن اندازه ایمیل حذف می‌کرد، کشته می‌شد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچین به استفاده هیلاری کلینتون از واژه «رقت‌انگیز» در توصیف هواداران ترامپ اشاره کرد و گفت: «مطبوعات بر واژه رقت‌انگیز متمرکز شدند، اما او همچنین "غیرقابل خرید" را هم استفاده می‌کرد که فکر می‌کنم این مهمتر است. فکر می‌کنم کلینتون با سخنرانی‌هایش در انتخابات ۲۰۱۶ اشتباه بزرگی مرتکب شد.»

ترامپ در سخنرانی خود در اورلاندوی فلوریدا بیش از یک نامزد واقعی دموکرات به هیلاری کلینتون اشاره کرد. کلینتون در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت نکرده است؛ اما سخن گفتن از نامزد سابق انتخابات به نظر می‌رسد به این دلیل باشد که هواداران ترامپ با این نام آشنا هستند و با شنیدن نام او شروع به سر دادن شعار می‌کنند، چیزی که محبوب ترامپ است. برای مثال، وقتی ترامپ گفت «هیلاری حیله‌گر»، جمعیت شروع به جیغ و فریاد کردند که رئیس‌جمهور آمریکا مجبور به سکوت شد.

در ادامه، او به هواداران خود گفت: «ما ایمیل‌های کلینتون را خواهیم یافت». این جمله نشان می‌دهد که این موضوع بخش مرکزی مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ برای سال ۲۰۲۰ خواهد بود. شعار‌ها و حملات علیه کلینتون که در سال ۲۰۱۶ سبب پیروزی ترامپ شد به نظر می‌رسد به طور عمدی برای مبارزات ۲۰۲۰ نیز در نظر گرفته شده است. پس از سخنان ترامپ در اورلاندو، «شان هنتی» مجری گفتگو‌های تلویزیونی شبکه «فاکس نیوز» که شبکه مورد علاقه رئیس‌جمهور آمریکا است در توئیتر خود اعلام کرد برنامه امشب خود را به ایمیل‌های کلینتون اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸
واقعا این دیوانه اگه رای بیاره پس باید دیگه اثر ی از آمریکا نباید دید چون آمریکایی ها گورشان را به دست این دیوانه خواهند کند
آخرین اخبار