دلیل امضا نشدن تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون وزنه برداری ایران و جمهوری آذربایجان

در جلسه دبیر فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری آذربایجان با سرپرست فدارسیون وزنه برداری ایران، هیچ تفاهم نامه‌ای امضا نشد.

چرا در جلسه فدراسیون‌های وزنه‌برداری ایران و جمهوری آذربایجان تفاهم نامه‌ای امضا نشد؟به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود اینکه روز گذشته رضوان رسول‌اف دبیر فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری آذربایجان به دیدار علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون وزنه برداری ایران رفته بود، اما هیچ توافق نامه‌ای میان آن‌ها امضا نشد.

فدراسیون وزنه‌برداری ایران در این روز‌ها به صورت سرپرست اداره می‌شود و امضای تواهم نامه‌ها به بعد از انتخابات و نظر مستقیم رئیس آتی فدراسیون موکول شده است. اما در جلسه دیروز بین رسول‌اف و علیرضا خسروی، فقط برآورد‌های اولیه و صحبت‌های ابتدایی برای امضای تفاهم نامه‌ای بین فدراسیون‌های وزنه برداری ایران و جمهوری آذربایجان انجام شده است.

گویا مواردی در تفاهم نامه ۲ فدراسیون وجود خواهد داشت که از آن‌ها می‌توان به برگزاری اردوی مشترک بین ملی پوشان وزنه‌برداری ایران و جمهوری آذربایجان، تبادل مربی، کارشناس و داور وزنه‌برداری و برگزاری مسابقات چند جانبه بین ۲ کشور اشاره کرد.

البته برای برپایی اردوی مشترک برای وزنه‌برداران ۲ کشور هنوز تاریخی تعیین نشده و این مورد نیز به بعد از انتخابات فدراسیون وزنه برداری ایران موکول شده است.

لازم به ذکر است که اگر این تفاهم نامه بین ۲ فدراسیون منعقد شود، یک تفاهم نامه مستقلِ دیگری نیز بین هیئت وزنه برداری استان اردبیل و فدراسیون وزنه برداری جمهوری آذربایجان صورت خواهد گرفت.

انتخابات فدراسیون وزنه برداری ایران، روز یکشنبه هفته آینده در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:  

فائقی: انتخابات الکترونیکی را باید در یک مجمع کم اهمیت‌تر آزمایش می‌کردند/ خودمان به تولید حاشیه کمک نکنیم

اعتراض به الکترونیکی شدن انتخابات وزنه‌برداری/ اعضای مجمع به شیوه سنتی رای می‌دهند؟

اسبقیان: برپایی اردوی مشترک با آذربایجانی‌ها را با فدراسیون وزنه برداری هماهنگ کرده بودم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون وزنه برداری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار