کرمان میزبان جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز

قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور خبر داد.

محمدرضا صادقی نژاد، قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ششمین جشنواره فرهنگی، ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از ۲۱ مرکزشبه خانواده مشیز از سراسر کشور، خیریه‌های آشیانه علی، کرمان پارسا و دو تیم میهمان در رشته فوتسال پسران برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره برای ششمین سال متوالی در ۹ رشته فوتسال پسران، والیبال دختران، دو ومیدانی، تنیس روی میز، هفت سنگ، شطرنج، دارت، طناب زنی و طناب کشی ۱۷ تا ۲۴ تیر جاری در کرمان برگزار می‌شود.

صادقی نژاد تحرک، نشاط و شادابی را لازمه داشتن یک جامعه سالم عنوان و تصریح کرد: این فرزندان، پدران و مادران و آینده سازان این جامعه هستند و ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا نسل آینده ی جامعه ما، سالم، شاداب، بانشاط و پرامید باشد.

وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره با هدف تجلیل از برگزیدگان، ۲۴ تیر جاری با حضور جمعی از مدیران و چهره‌های استانی و کشوری در سالن اجتماعات اداره برق کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

رقابت ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار