همایش بزرگداشت امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان شاخص این استان همزمان با روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت گفت: پنجم ذی القعده به عنوان روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان عضیم الشان نامگذاری شده است.

وی افزود: هدف از این نامگذاری ترویج و گسترش فضائل و مناقب اهل بیت در راستای تقویت بنیه دینی مردم، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ارتقاء معرفت نسبت به سیره ائمه معصوم و امامزادگان عظیم الشان است.

حجت الاسلام حدادی از برگزاری ۱۲ همایش بزرگداشت و تکریم امامزدگان شاخص استان در این روز خبر داد و در ادامه تصریح کرد: حضور خادمان حرم رضوی در امامزادگان و اجرای برنامه‌های مختلف، معرفی و تقدیر از آثار پژوهشی سیره علمی و عملی امامزادگان و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در حوزه وقف و امامزادگان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان کرمان است.

وی به برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزاده محمد صالح (ع) شهرستان انار اشاره کرد و گفت: این همایش استانی با حضورمسئولین استانی، مردم ولایت مدار، زائرین ومجاورین آستان مقدس امامزاده دوشنبه ۱۷ تیر ماه، با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف در صحن امام حسن مجتبی (ع) حرم مطهر امامزاده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزاده محمد صالح (ع) شهرستان انار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.