تصویر عجیبی که مریخ نورد ناسا تهیه کرد! +فیلم

مریخ نورد ناسا تصویری از روی مریخ تهیه کرده است که به نظر می‌رسد در آن یک شی پرنده یا موجود پرنده عجیب روی این سیاره در حال پرواز است.

تصویر عجیبی که مریخ نورد ناسا از مریخ تهیه کرد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که سیاره مریخ محل مناقشه بر سر وجود حیات و حتی حضور فرازمینی‌ها است. همین ماه پیش بود که پرفسور «بریان کوکس» مدعی شد دهانه بزرگ ۹۰۰ مایلی که روی سیاره مریخ پیدا شده است می‌تواند محل زندگی فرازمینی‌ها باشد. اما اکنون تصویر عجیب دیگری که به تازگی مریخ‌نورد ناسا از روی این سیاره تهیه کرده خبرساز شده است. در این تصویر یک شی سیاه رنگ عجیب که در آسمان این سیاره شناور است دیده می‌شود.

بنا به ادعای نظریه‌پردازان توطئه این شی سیاه‌رنگ احتمالاً یک موجود در حال پرواز روی این سیاره سرخ بوده است. «تیلور کلاک نر»، آدمین کانال یوتیوب secureteam۱۰ یک ویدئو از این عکس تهیه و در تاریخ ۵ ژوئن در کانال خود به انتشار گذاشت. او در این ویدئو گفت: " آنچه در این ویدئو دیده می‌شود می‌تواند یک پرنده یا نوعی سوسمار بالدار باشد. ظاهراً دارای بال‌های بزرگی است که از این فاصله مشخص است در حال بال و پر زدن است. برخی می‌گویند احتمالاً نوعی موجود در حال پرواز است، من مطمئن نیستم، اما می‌دانم چیزی در آسمان است."

این ویدئو که از زمان انتشار تاکنون ۲۵۰۰۰۰ بیننده داشته با واکنش کاربران نیز همراه بوده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "من فکر می‌کنم که دولت یا ناسا این عکس را در یک بیابان تهیه کرده تا مردم تصور کنند که روی مریخ بوده است. این یک پرنده و به احتمال زیاد یک شاهین بوده است. "

انتهای پیام/

گمانه زنی های عجیب نظریه پردازان توطئه در مورد عکس تهیه شده از مریخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۲:۱۱ ۲۴ تير ۱۳۹۸
مریخ چهار میلیارد سال پیش دارای اقیانوس و اتمسفری شبه زمین بوده و به دلیل نداشتن میدان مغناطیسی بادهای خورشیدی اتمسفرش رو از بین بردن. دانشمندان احتمال میدن هنوز حیات میکروبی در این سیاره وجود داشته باشه. تا انسان اونجا مستقر نشه همه اینها حدس و گمان هستش.
Iran (Islamic Republic of)
برزم
۰۰:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
چیزی شبیه شاهین یا کلاغ هستش. البته در زمین. کجاش مریخه. کاملا ساختگی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
چیزی روی لنز دوربین چسبیده
United States of America
داود روحی هستم
۲۲:۴۰ ۲۳ تير ۱۳۹۸
زیاد طول نمیکشد انسانها به مریخ برای زندگی حرکت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۸:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
به نظر من یک پرنده ای چیزی بوده ودر صحرا نیست روی مریخه شاید یک موجود بوده که تونسته خودشو با اونجا سازگار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
شاید یه لحظه یه لکه غبار روی شیشه دوربین افتاده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سرعتشم خیلی زیاد نبوده چون اصلا کشیدگی تصویر نداره
Germany
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اينجا مريخ نيست كه زمينه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
شاید زمین باشه چون یکبار هم وقتی مریخ نورد فکر کنم کنجکاوی بود که یک عکس از زمین اطرافش گرفت یک سایه درست کنار مریخ نورد بود که بعد که تصویر را از زاویه دیگری گذاشتند انگار یک آدم با کپسول یا یک کوله پشتی کنار مریخ نورد ایستاده ... بعضی ها گفتن روی زمینه و یک نفر در حال تعمیرش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
احتمال داره اشکال نرم افزاری باشه