کد خبر: ۷۰۱۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر : ۷۰۱۰۲۴۹

در اینفوگرافی زیر تغییرات تقریبا ساده‌ای را برایتان آموزش داده‌ایم که با اعمال آن‌ها در زندگی روزمره خود می‌توانید تا حد زیادی اعتیاد خود به مواد خوراکی شیرین را ترک کنید.

راهکار‌های کاربردی برای غلبه بر اعتیاد به شیرینی و شکلات + اینفوگرافیکبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اعتیاد داشتن به هر ماده‌ای خطرناک است و می‌تواند عواقب ناراحت کننده‌ای برای فرد معتاد به دنبال داشته باشد. از این رو، بهترین ترفند برای داشتن زندگی سالم این است که در هیچ کاری زیاده روی نکرده و حد تعادل را حفظ کنیم.

یکی از اعتیاد‌های رایج در میان مردم جهان، مصرف بیش از حد شیرینی و شکلات است. این مواد حاوی قند بسیار بالا هستند که برای دندان‌ها مضر بوده و به بیماری‌های قلبی و دیابتی منتهی می‌شوند. از این رو، در راهنمای تصویری زیر، تغییرات تقریبا ساده‌ای را برایتان آموزش داده ایم که با اعمال آن‌ها در زندگی روزمره خود می‌توانید تا حد زیادی اعتیاد خود به مواد خوراکی شیرین را ترک کنید.

همراهمان باشید.

 منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر