افتتاح یا بهره برداری از ۱۳۰ طرح در زرند

فرماندار زرند گفت: در هفته دولت با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان بیش از ۱۳۰ طرح مختلف در زمینه‌های عمرانی، آبرسانی، خدماتی، ورزشی، کشاورزی و... با اشتغالزایی ۲ هزار نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صادق زاده فرماندار زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت بخصوص شهیدان رجائی و باهنر بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌ها در این شهرستان تأکید کرد و گفت: برنامه‌های هفته دولت امسال در زرند پربارتر و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

او، شهیدان رجایی و شهید باهنر را دو الگوی بزرگ و شاخص دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: ایمان، اخلاق، خلوص نیت این دو بزرگوار الگویی برای دولتمردان است و باید به ابعاد شخصیتی و فرهنگی این دو شهید والا مقام در هفته دولت بخوبی پرداخته شود.

فرماندار زرند با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای معرفی خدماتی ارزنده دولت است گفت: در برگزاری برنامه‌های هفته دولت در کنار افتتاح چندین طرح و پروژه‌های ویژه برنامه‌هایی نیز برای اقشار مختلف مردم دیده شده است.

او به عزم جدی دولت با هدف توسعه هر چه بیشتر شهرستان با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها وامکانات اشاره کرد و افزود: دولت از هر طرح و برنامه‌ای که موجب توسعه، افزایش تولید واشتغال در این شهرستان شود استقبال می‌کند.

فرماندار زرند اظهار داشت: در شهرستان زرند با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان بیش از ۱۳۰ طرح مختلف در زمینه‌های عمرانی، آبرسانی، خدماتی، ورزشی، برق رسانی، مخابراتی، فرهنگی، کشاورزی با اشتغالزایی ۲ هزار نفردر این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می شود.

صادق زاده گفت: ۱۱۰ طرح با سرمایه گذاری ۶۸ میلیارد تومان و بهرمندی ۲۷ هزار خانوار افتتاح می شود و همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان آغاز می شود که طرح‌های امسال نسبت به سال ۹۷ حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافته است .

او با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه در تمام بخش‌ها است افزود: مسئولان تلاش کنند تا در این هفته خدمات یک ساله خود را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کنند و در این راستا تلاش می‌کنیم با بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی و پررنگ کردن نقش مردم ومشارکت دادن آنان در برنامه‌های مختلف توسعه را در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به نحو شایسته ایجاد نمائیم.

فرماندار زرند از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و هنری در این شهرستان خبر داد؛ و تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن، غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اردو‌های جهادی، در مناطق محروم، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های دست آورد‌های زنان روستایی؛ و برگزاری گفتمان دینی از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد .

او گفت: برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان با تجدید میثاق مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی با آرمان‌های والای شهدا و گلباران مزار شهدای گرانقدر آغاز می‌شود.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و با هنر به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است.

انتهای پیام/ی

برنامه های برگزاری هفته دولت در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار