لحظه سرقت ویترین موبایل توسط اراذل و اوباش! +فیلم

چند نوجوان لندنی در اقدامی عجیب با سرقت ویترین فروشگاه موبایل در یک مرکز خرید، صحنه‌ای دلهره‌آور را در مقابل چشمان مشتریان رقم زدند.

لحظه سرقت ویترین موبایل توسط گروه اراذل و اوباش! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است اقدام چند نوجوان اراذل و اوباش انگلیسی در یکی از فروشگاه‌های تلفن همراه در پایتخت این کشور را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در یک مرکز خرید در منطقه بارکینگ واقع در شرق لندن رخ داد این نوجوانان که ظاهرا پنج تن بودند پس از دزدیدن ویترین تلفن همراه یکی از فروشگاه‌های موبایل اقدام به فرار کردند.


بیشتر بخوانید: کشیشی که سارق از آب درآمد +تصویر


در این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه ضبط شده، یکی از این نوجوانان در حالی که از این اقدام خود و دوستانش در حال تهیه فیلم است، دیده می‌شود. در این ویدئو این چند نوجوان که پس از دزدیدن ویترین تلفن همراه در داخل مغازه در حین فرار در حال خنده هستند دیده می‌شوند. در انتهای ویدئو مشاهده می‌شود که نگهبان امنیتی مرکز خرید که در مقابل درب خروج ایستاده است تلاش می‌کند مانع خارج شدن آن‌ها شود که موفق به این کار نمی‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در تاریخ ۲۲ آگوست در یکی از شبکه‌های اجتماعی ۱۵۰۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرد. پس از انتشار این ویدئو برخی کاربران اعلام کردند که این نوجوانان اراذل و اوباش در منطقه بارکینگ کاملا شناخته شده هستند. برخی از کاربران حیرت خود را از وقوع چنین وقایعی در پایتخت این کشور ابراز کردند. یکی از کاربران نیز در کامنتی نوشت: " ببینید محله بارکینگ به چه وضعی افتاده است. روز به روز بدتر می‌شود. "

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست پلیس لندن برای شناسایی و دستگیری این سارقان اقدام کرده است.

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که مشتریان یک مرکز خرید در لندن را شوکه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
دلهره کجاش بود خدایی
آخرین اخبار