کشف سیم و کابل‌های سرقتی در بازرسی از کارگاه ضایعاتی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در بازرسی از یک کارگاه ضایعاتی خبر داد.

کشف سیم و کابل‌های سرقتی در بازرسی از کارگاه ضایعاتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  کرمان سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در سطح شهر کرمان، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی یک کارگاه ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

سرهنگ فدا ادامه داد: مأموران با کسب اجازه از مقام قضائی موفق شدند یک هزار و ۲۰۰ متر سیم برق فشار قوی را کشف و در این خصوص یک مالخر افاغنه که فاقد هر گونه مدارک شناسایی بود را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۲۰ فقره مالخری سیم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق افزود: مالخر دستگیر شده تحویل مرجع قضائی و اموال کشف شده نیز تحویل شرکت برق شد.

فرمانده انتظامی شهر کرمان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/س

کشف ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار