بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دربی ۹۰

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دربی ۹۰ مقابل استقلال است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی قرار است، یکشنبه هفته آینده (۳۱ شهریور ۱۳۹۸) در ورزشگاه آزادی برگزار شود که علیرضا بیرانوند، دروازه با تجربه پرسپولیسی ها، پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود می‌تواند رو در روی استقلال بازی کند.

این بازیکن پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور، با یک جلسه محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شد و به همین دلیل بوژیدار رادوشوویچ مقابل صنعت نفت آبادان بازی کرد، اما برای دیدار با استقلال، بیرانوند درون دروازه خواهد ایستاد.


بیشتر بخوانید: پیکر کودک هشت ساله جان باخته در ورزشگاه آزادی به بیمارستان شماره ۲ منتقل شد/ حضور قاضی کشیک در محل حادثه


کالدرون اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد و قرار است رو در روی استقلال از ابتدا بازی کند. در لیگ نوزدهم، بیرانوند تنها یک بازی مقابل تراکتور انجام داده و در ۲ بازی دیگر مقابل پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان به دلیل محرومیت حضور نداشت.

البته نکته جالب این است که هر وقت بوژیدار رادوشوویچ برای پرسپولیس بازی کرده، این تیم نتیجه خوبی گرفته و موفق به پیروزی شده است.

تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰، یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و باید دید برنده این دیدار چه تیمی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: با روحیه خوب به استقبال دربی می‌رویم/ مخالفتی با قانون ۹۰ به ۱۰ نداریم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
امیدوارم موفق باشه
آخرین اخبار