بسته حوادث ۱۰ مهرماه ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۹۸

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در چهارشنبه ۱۰ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس دستان ۵۲ سارق حرفه‌ای را بست

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگانبه مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف و ۶ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح ۵ کیلو و ۲۱۵ گرم انواع مواد مخدر و مقادیری اموال سرقتی کشف کردند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۹۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این رابطه ۶۸ موتورسیکلت و ۳۲ خودروی متخلف توقیف و ۱۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

باند قاچاق اسلحه در شوشتر متلاشی شد

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده منطقه انتظامی درخصوص شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق اسلحه شکاری در این شهرستان گفت: ۳ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و برای آن‌ها تشکیل پرونده شده است.

او اظهار کرد: از این باند تعداد ۲۰ قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسنوند اذعان داشت: این باند از استان‌های غربی کشور قصد توزیع اسلحه شکاری قاچاق در استان خوزستان را داشتند.

شکار یک حلقه مار سمی در خودرو شهروند دزفولی

مهدی ملائکه زاده فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۱ امروز، چهارشنبه ۱۰ مهرماه یک دستگاه خودرو پیکان وانت به رانندگی مردی میانسال با مراجعه حضوری در ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی از روئیت یک حلقه مار در خودروی خود اطلاع داد.

او افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به جستجو در خودروی مذکور نمودند و پس از ۳۰ دقیقه تلاش، بالاخره مار سمی در کابین خودرو روئیت و زنده گیری شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.