تجهیز گوشی Pixel 4 به دستیار صوتی جدید گوگل

گوگل گوشی هوشمند Pixel 4 را با دستیار هوشمند جدید و ویژگی‌های متفاوت با نسل‌های قبلی این دستگاه تولید کرده است.

حضور دستیار صوتی جدید در گوشی Pixel 4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل پرچمدار گوشی‌های هوشمند پیکسل را با دستیار صوتی و ویژگی‌های حسگر حرکتی جدید به مشتریان عرضه می‌کند. طبق اعلام قبلی گوگل این تلفن همراه در تاریخ ۲۳ مهر سال جاری برای فروش در اختیار نمایندگان گوگل قرار می‌گیرد و از آن زمان مشتریان به راحتی می‌توانند Pixel 4 را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: اقدام جالب گوگل برای جشن تولد ۲۱ سالگی این شرکت


ویژگی‌های جدید این گوشی زمانی خبرساز شد که گوگل با انتشار ویدئو‌های تبلیغاتی Pixel 4 جزئیات بیشتری از آن را به طرفداران معرفی کرد. دستیار صوتی جدید و حسگرهای صوتی متفاوت نسبت به نسل‌های گذشته این گوشی از جمله امکانات جالب توجه این تلفن همراه است. البته گوگل پیش از این وجود چنین مشخصاتی را در این گوشی تایید کرده بود ولی هیچ گونه تصویر دقیقی از آن را به کاربران ارائه نداده بود. 

حضور دستیار صوتی جدید در گوشی Pixel 4

افزایش چشمگیر ویژگی‌های حرکتی در گوشی Pixel 4

دستیار صوتی جدید در گوشی Pixel 4 بسیار سریع‌تر و با کیفیتی به مراتب بهتر نسبت به گوشی‌های قبلی این گوگل با کاربر خود ارتباط برقرار می‌کند و کاربران می‌توانند با سرعتی بسیار بیشتر از گذشته با دستیار هوشمند گوشی خود ارتباط گرفته و درخواست خود را مطرح کنند. حتی شکل ظاهری دستیار صوتی نیز در Pixel 4 تغییر کرده است و این قابلیت گوشی‌های پیکسل به صورت کشویی روی نمایشگر ظاهر می‌شود. 

نقشه گوگل در گوشی جدید Pixel 4 به راحتی بزرگنمایی شده و در هنگام پیاده‎‌روی بهترین مسیر را به کاربر نشان می‌دهد. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران به راحتی در مسیرهای مناسب برای راهپیمایی و پیاده‌روی در شهر حرکت کرده و هرگز در پیدا کردن مقصد خود دچار انحراف نشوند. 

حضور دستیار صوتی جدید در گوشی Pixel 4

حسگرهای حرکتی نیز در این گوشی به طرز چشمگیری ارتقا یافته است و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار گرفته است. به عنوان مثال کاربر می‌تواند تنها با حرکت دست خود تماس دریافتی را رد کند یا حالت سکوت را برای دستگاه خود فعال کند. 

انتهای پیام/

گوگل ویژگی‌های جالب را تلفن همراه Pixel 4 اضافه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار