مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش رکن اساسی و بنیان توسعه همه جانبه در آرمان شهر هر کشوری محسوب می‌شود.

آموزش و پرورش رکن اساسی و بنیان توسعه همه جانبه هر کشوری محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان احمد اسکندری در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش منطقه راین، گفت: آموزش و پرورش محور توسعه و سنگ زیربنایی در استقلال کشورهاست که برهمه نهاد‌ها و دستگاه‌های جامعه تاثیر می‌گذارد و توسعه کشور‌ها در تمامی ابعاد نیازمند توجه به آموزش و پرورش است.

اوبا بیان اینکه باید نسلی تربیت شود که مهارت‌های زندگی و آداب اجتماعی را بلد باشد و از قوانین بخشی و بین بخشی فردی و عمومی آگاهی داشته باشد و همواره قانون و اجرای آن را اصل بداند، افزود: نقش آموزش و پرورش در اعتلای جوامع امروزی بسیار مهم و با ارزش است ومعلمان در قامت هدایتگران این عرصه، بار سنگین این مسئولیت را در پرورش استعداد‌های درونی و پایبندی و تعهد به آرمان‌ها و باور‌های دینی و انسانی بدوش می‌کشند.

اسکندری نسب بیان کرد: معلمان کلیدی‌ترین نقش را در توسعه و پیشرفت جامعه برعهده دارد و توسعه پژوهش و نوآوری در جامعه نیازمند نظام آموزشی برنامه محور و علمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: آموزش و پرورش زیربنای هر نوع توسعه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است و بدون توجه ویژه به نقش نظام آموزشی هیچ تحولی امکان‌پذیر نیست.

اوگفت: بررسی عوامل مؤثر بر پیشرفت و توسعه در جوامع پیشرفته نشان می‌دهد که همه این کشور‌ها از آموزش و پرورش توانمند و کارآمد برخوردار هستند.

تبلور آموزش و پرورش در تربیت نیرو‌های انسانی متعهد، دانشمند، متخصص و ماهر است.

انتهای پیام/س

آموزش و پرورش زیربنای هر نوع توسعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.