فرمانده جدید سپاه نهاوند معرفی شد

در مراسمی فرمانده جدید شهرستان نهاوند معرفی و از خدمات فرمانده پیشین فدردانی شد.

فرمانده جدید سپاه نهاوند معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این آیین اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرش در جمع فرماندهان سپاه از جوان سازی فرماندهان سپاه در کنار تجربه بزرگان و بازنشستگان سپاه خبر داد که بر همین اساس امروز فرمانده جوان و باتجربه نهاوند سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

او گفت: امروز در کنار پیشکسوتان سپاه که امری را در راه خدا و سرافرازی ملت ایران جهاد کرده اند نسلی جوان پرورش یافته که داعشی را در عراق و سوریه به زانو در آوردند.

مجیدی افزود: بسیجیان و پاسداران جوان نهاوندی به همراه فرماندهان خود در نبرد باداعش در سوریه وعراق شجاعانه مبارزه کردند و امروز آقای مختاری نیرویی توانمند است که انشاالله همه نیرو‌های شهرستان نهاوند با ایشان همکاری کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان اظهار داشت: امروز نیرو‌های جوان و تحصیل و نسل جدید سپاه در کنار تجربه پیشکسوتان و بزرگان سپاه به توانمندی زیادی در صنایع دفاعی و نظامی بخصوص صنایع موشکی و هواپیما‌های بدون سرنشین و جنگ الکترونیکی دست پیدا کرده اند.

او افزود: جوانان سپاهی و بسیجی ابهت پوشالی آمریکا و دیگر ابر قدرت‌ها را در منطقه شکسته اند و اجازه بلند پروازی را به آن‌ها نداده اند.

در پایان این مراسم از فرمانده سابق سپاه نهاوند جناب سرهنگ حسن مرادی با دادن هدایایی تقدیر شد و سرهنگ علی مختاری به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.

انتهای پیام/ د 

تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه نهاوند

برچسب ها: سپاه ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار