نژادبهرام خبر داد؛

منطقه ۷ تهران دارای ۱ بوستان بزرگ شد

نژاد بهرام گفت: در زمینی به مساحت ۳ هزارو ۳۰۰ متر مربع در منطقه ۷ تهران بوستان طبیعت احداث شد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات بازدید خود از بافت فرسوده منطقه ۷ تهران گفت: در بازدید خود در جریان ۲ اقدام خوب از سوی شهرداری منطقه قرار گرفتم که یکی از آن‌ها تملک باغی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰ متر بود که از سوی مدیریت شهری منطقه به بوستان طبیعت تبدیل شده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: اقدام دیگری که از سوی خانم حاجوی( شهردار منطقه ۷ ) انجام شد، خرید زمینی بود به مساحت 3 هزار متر مربع که در آنجا حلبی آباد شکل گرفته بود که مدیریت شهری منطقه پس از تملک و از بین بردن حلبی آباد آن را در اختیار  سازمان نوسازی قرار داده است.

نژادبهرام تصریح کرد: در بازدید خود از شهردار منطقه ۷ خواستم تا شناسنامه املاک رها شده در منطقه را استخراج کند تا ما بتوانیم املاک بدون صاحب را از طریق ماده ۹ (تصاحب املاکی که برای شهروندان خطر آفرین هستند) در اختیار شهرداری قرار دهیم.

او با تاکید بر بازدید مجدد از بافت فرسوده منطقه ۷ تهران گفت: در این بازدید قرار شد ۱۳ آبان بازدید مجددی از محدوده بافت‌های فرسوده منطقه داشته باشم و شهردار منطقه گزارشی از عملکرد خود در این بازه زمانی ارائه کند.


بیشتر بخوانید: ضرورت انتخاب پیمانکاران دارای صلاحیت برای مناسب سازی معابر شهری 


انتهای پیام/

برقراری امنیت شهر از وظایف پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار