سرمربی تیم فوتبال جوانان به تمجید از تیم‌های جوانان قرقیزستان و نپال پرداخت.

پورموسوی: نپال و قرقیزستان دست کمی از امارات ندارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان فوتبال کشورمان پس از پایان بازی با نپال اظهار کرد: بازی سختی را انجام دادیم. کمی بازی گره خورده بود و بچه‌ها شتابزده بازی می‌کردند. مثل بازی اول، یک نیمه را از دست دادیم. نیمه دوم به پیروزی رسیدیم. این بچه‌ها باید قدر خودشان را بدانند. باید بدانند که از همان ابتدا می‌توانند با آرامش و حوصله بازی کنندو بچه‌ها این قابلیت را دارند.

او درباره استرس بازیکنان در این دوره از بازی‌ها بیان کرد: روز‌های سختی را با این بچه‌ها گذراندیم. من تمام تلاشم این است که این بچه‌ها در فوتبال ایران روز به روز شرایط شان بهتر شود. طبیعی بود که بازی اول سخت باشد، بازی دوم کمی اوضاع بهتر شد و  امیدوارم در بازی مقابل امارات بهتر نیز بشویم.


بیشتر بخوانید: جوانان ایران ۴ - نپال صفر/ جشنواره گل یوز‌های جوان برابر نپال


پورموسوی ادامه داد: بچه‌ها کمی در اوایل بازی شتاب زده بازی می‌کنند، اما اگر با آرامش بازی کنند،‌ می توانند از همان ابتدای بازی، بهتر شرایط را ادامه دهند. تیم‌های نپال و قرقیزستان دست کمی از امارات نداشتند هر ۲ تیم ۱۰ نفره دفاع می‌کردند امیدوارم از این ۲ بازی درس گرفته باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی درباره دیدار ایران و نپال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار