بسته حوادث ۱۸ آبان ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری ۱۸ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۸ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۸ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری قاتل سرایدار مدرسه در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی قتل سرایدار یکی از مدارس شهرستان مسجدسلیمان به هویت (م_ر) در ۱۴ آبان امسال، ضمن تشکیل تیم‌های مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی، دستورات ویژه نیز ابلاغ شد.

او با اشاره به شناسایی قاتل افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تحلیل وقایع مرتبط با قتل پس از تلاش‌های مستمر موفق به شناسایی قاتل به هویت (ز_م) شدند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: باهوشیاری پلیس آگاهی قاتل که زن مقتول بود را پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: قاتل در تحقیقات پلیس به قتل (م _ ر) به وسیله ضربات چاقو اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد و آلت قتاله باهمکاری قاتل کشف شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در دشت آزادگان

سرهنگ سیدقاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری۱۱سوسنگرد سارق موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد او متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده شهرستان دشت آزادگان تصریح کرد: متهم به مرجع قضائی معرفی و موتورسیکلت‌های مکشوفه با هماهنگی‌های انجام شده تحویل مالباختگان شد.

برخورد قاطع پلیس با سارق محتویات داخل خودرو در  مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان  گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و فنی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

 سارق و مالخر کولر‌های گازی سرقتی مهمان پلیس شد

سرهنگ محسن دالوندفرمانده انتظامی اهواز گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت کولر‌های گازی در برخی از مناطق شرق اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستورکار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات تخصصی و گشت زنی نامحسوس یک سارق را حین سرقت کولر، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت کولر‌های گازی در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف و عنوان داشت کولر‌ها را بعد ازسرقت به شخص دیگری می‌فروخته، که بلافاصله مالخر شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه مالخر ۲۲ دستگاه موتورکولر‌های گازی، ۴۰۰ کیلوگرم کابل برق و مقادیرزیادی لوله‌های مسی کولرگازی کشف شد.

این مقام مسئول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.