تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی در منوجان

رئیس دادگستری شهرستان منوجان از تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی در منوجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سامان افشارمنش، رئیس دادگستری شهرستان منوجان در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخابات در شهرستان منوجان که با حضور مسئولان قضائی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین تشکیل شد، گفت: همه مسئولان مکلف هستند و بایستی بستر‌های لازم برای حضور حداکثری مردم درانتخابات را فراهم آورند.

افشار منش افزود:حضور حداکثری مردم درانتخابات ضامن بقا و استحکام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید تلاش نمایند تاانتخابات سالم وبدون حاشیه برگزار شود.

رئیس دادگستری منوجان تصریح کرد: نباید تبلیغات و فضا سازی یک کاندیدا موجب هتک حرمت شخصیت دیگر نامزد‌های انتخابات گردد و باید از تضعیف شخصیت‌ها و شایعه پراکنی‌ها جلوگیری گردد.

او انتخابات را از جمله رویداد‌های مهم سیاسی در کشور دانست و افزود:عمده وظیفه دستگاه قضایی در بحث انتخابات نظارت همه جانبه بر روی این مساله است که انتخابات در فضایی آزاد و با حضور حداکثری مردم ودر نهایت سلامت و صحت برگزار شود.

افشار منش گفت:: ضمن آگاه سازی عمومی برای شرکت مردم در پای صندوق‌های رای، زمینه سالم سازی انتخابات نیز فراهم شود.

او بیان داشت: دستگاه قضایی مبنا را بر پایه اصل سالم سازی انتخابات قرار داده است و اعضاء ستاد در صورت مشاهده جرائم و تخلفات انتخاباتی مراتب را فورا" به ستاد پیشگیری اعلام کنند تا برخورد قضائی لازم صورت گیرد.

به منظور نظارت بر عملکرد کاندیدا و ستاد‌های تبلیغاتی شعبه ویژه در دادسرا تشکیل و به طور ویژه به شکایات و درخواست‌ها رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/س

شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتیدر منوجان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار