هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی دلچسب شاگردان کوهیان در قم / زور شاگردان ویسی به اکسونی‌ها نرسید

تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و پتروشیمی بندر امام در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

پیروزی دلچسب شاگردان کوهیان در قم / زور شاگردان ویسی به اکسونی‌ها نرسیدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و پتروشیمی بندر امام در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور در قم به مصاف یک دیگر رفتند که در پایان شاگردان کوهیان توانستند با نتیجه ۸۲ - ۶۳ برنده این بازی حساس باشند و به پنجمین برد خود در رقابت‌های لیگ برتر دست یابند.این بازی که از همان ابتدا حساس و زیبا بود در ابتدا پایپای دنبال شد و در ادامه کار، اما این شاگردان کوهیان بودند که توانستند از حریفانشان پیشی بگیرند و این اختلاف را تا پایان حفظ کنند.

تیم بسکتبال شیمیدر با این باخت به آمار ۳ برد و ۲ باخت دست یافت و پتروشیمی بندر امام هم همان طور که پیش‌تر اشاره شد به پنجمین بردش در این رقابت‌ها دست یافت تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و توفارقان آذر شهر هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار حساس شاگردان آب کناری توانستند با نتیجه نزدیک ۸۶ - ۸۲ برنده این بازی باشند. شاگردان ویسی که تا به اینجا کار نتایج خوبی گرفته اند در این بازی هم نمایش خوبی داشتند. اکسونی‌ها هم در ادامه بازی‌های خوبشان برنده این بازی شدند تا به آمار ۳ برد در ۵ بازی برسند. توفازقان هم با توجه به نتیجه امروز به آمار ۳ باخت و ۲ برد دست یافت.


بیشتر بخوانید:

سامری: بازی آسانی در لیگ نداریم / هرکجا ایزدپناه حضور دارد قطعا بسکتبال پیشرفت می‌کند

دیدار ذوب آهن و شهرداری گرگان به تعویق افتاد

گرامی پور: حدادی فوق العاده است/ از بازی در تیم‌ملی ایران خوشحالم


انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های لیگ برتر بسکتبال در هفته پنجم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار