فاش شدن رندرهای V30 آنر با دوربین سلفی دوگانه + تصویر

جدیدترین تصاویر رندر گوشی جدید آنر با نام V30 از تمام جهات این دستگاه و دوربین سلفی دوگانه آن را به نمایش گذاشت.

فاش شدن رندرهای V30  آنر با دوربین سلفی دوگانه + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین خبرهای منتشر شده از آنر، این شرکت قرار است از جدیدترین تلفن هوشمند خود رونمایی کند. گوشی آنر V20 که در بازارهای غربی با نام  View 20 شناخته می‌شود اولین دستگاه این شرکت بود که درون صفحه نمایش خود یک حفره داشت. این حفره درون صفحه نمایش میزبان دوربین سلفی این دستگاه بود و این مسئله V20  را جزو اولین دستگاه‌هایی کرد که از این طراحی استفاده می‌کند.

به تازگی اما تصاویری از رندر کیس یکی دیگر از دستگاه‌های این شرکت منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای به ما منتقل می‌کند. البته این تصاویر هفته گذشته به فضای مجازی درز پیدا کرده‌ بودند و امروز عکس‌های دیگری منتشر شدند که آن‌ها را تکمیل می‌کنند. رندرهایی که به تازگی از این گوشی منتشر شده، V30  را در ظاهر اصلی و رسمی آن به ما نشان می‌دهد. این تصاویر به قدری دقیق هستند که حتی تیزر تبلیغاتی اخیر آنر گوشی V30  را تائید می‌کنند.

اطلاعات به دست آمده از رندرهای منتشر شده از V30

بر اساس این رندرها اطلاعات تازه‌ای به دست ما رسیده‌اند. می‌‌توان دید که در جلوی دستگاه و روی صفحه نمایش یک بریدگی قرار دارد که درون آن یک دوربین سلفی دوگانه نشسته است. از آن‌جایی که این رندرها از زوایای مختلف گوشی جدید آنر را به نمایش گذاشته‌اند ما می‌بینیم که دیگر در این گوشی خبری از جک هدفون نیست و این یعنی باید از این به بعد کاربران برای استفاده ازهندزفری از دانگل استفاده کنند؛ این اتفاق برای گوشی‌های شرکت آنر واقعا عجیب است. صفحه نمایش این دستگاه نیز به نظر می‌رسد از پنل ال‌سی‌دی استفاده کرده است.

فاش شدن رندرهای V30  آنر با دوربین سلفی دوگانه + تصویر

هنگامی که به پشت این دستگاه نگاه می‌کنیم متوجه حضور یک دوربین سه‌گانه می‌شویم که به نظر می‌رسد کمی از بدنه بیرون زده است. شایعاتی مبنی بر ۶۴ مگاپیکسلی بودن ماژول اصلی دوربین V30  نیز در فضای مجازی منتشر شده است که احتمال درست بودن آن کم نیست. برای امنیت دستگاه نیز از یک حسگر اثر انگشت در قسمت راست دستگاه استفاده شده است. علاوه بر این باید به این مسئله اشاره کرد که اعلام شده است دستگاه جدید آنر در بازار چین از اینترنت 5G  پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در این دستگاه از تراشه Kirin 990 استفاده شده باشد.

آنر قصد دارد این تلفن جدید را در تاریخ ۲۶ نوامبر به صورت رسمی در چین معرفی کند. هنوز مشخص نیست که V30  در بازارهای غربی در دسترس قرار می‌گیرند یا خیر اما ممکن است خارج از چین به نام Vera 30 آن را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ 

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از V30 آنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
توی ایران که نوکیا ۶۶۰۰ باید خرید فعلا
آخرین اخبار