معرفی پرچمداران جدید هوآوی با دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسل

شرکت هوآوی تلفن‌های همراه جدید خود را با توانایی شگفت‌انگیز در زمینه عکاسی تولید و طراحی می‌کند.

تولید پرچمداران جچدید هوآوی با دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی تعدادی از محصولات هوآوی از جمله گوشی‌های هوشمند خانواده میت ۳۰ فروش بی‌نظیری را تجربه می‎‌کنند این شرکت اطلاعاتی از تلفن‌های همراه جدید خود یعنی آنر V30 و آنر V30 Pro را منتشر کرد. جزئیات جدید نشان می‌دهد این گوشی‌ها دارای دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسلی است.


بیشتر بخوانید: فروش میلیون‌ها دستگاه هوآوی میت ۳۰ در کمتر از دو ماه


امروز برای اولین بار در یک رویداد فناوری در پکن از تلفن‌های همراه آنر V30 و آنر V30 Pro رونمایی شد. گوشی‌های هوشمند جدید هوآوی در مجموع دارای ۵ دوربین است. این ۵ دروبین شامل دروربین دوگانه در جلو و دوربین سه‌گانه در عقب دستگاه است. هر دو مدل پرچمداران جدید هوآوی با پردازنده Kirin 990 عرضه می‌شوند. اما شاید مهم‌ترین ویژگی این گوشی‌ها که در مراسم رونمایی از صحبت شد، توانایی پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه(5G) است. 

تولید پرچمداران جدید هوآوی با دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسل

رونمایی از تلفن‌های همراه آنر V30 و V30 Pro با توانایی قابل توجه در عکاسی

هوآوی تلفن‌های همراه V30 و V30 Pro  را نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۵۷ اینچ با کیفیت +Full HD تجهیز کرده است. این نمایشگر با توانایی شگفت‌انگیز خود تصاویر ثبت شده به وسیله دوربین گوشی را به بهترین کیفیت ممکن ارسال می‌کند. کاربران این گوشی‌ها می‌‌توانند با دوربین ۴۰ مگاپیکسلی تصاویر زیبا و دیدنی را ثبت کنند. یکی از مدیران ارشد هوآوی در مورد پرچمداران جدید آنر گفت: خاطره‌انگیزترین خاطرات خود را با دوربین فوق‌العاده V30 و V30 Pro برای همیشه ثبت کنید. 

توانایی دیدنی در عکاسی تنها به دوربین اصلی این گوشی منحصر نمی‌شود و دوربین سلفی این گوشی نیز دارای کیفیتی مطلوب است و از هر لحاظ نیاز‌های تصویربرداری کاربر خود را برطرف می‌سازد. دوربین سلفی این گوشی‌ها کیفیتی برابر ۱۲ مگاپیکسل دارد. هوآوی گوشی‌های جدید خود را با رم ۶ و ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت تولید می‌کند.

تولید پرچمداران جدید هوآوی با دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسل

دیگر شاخصه مهم تلفن‌های همراه آنر V30 و آنر V30 Pro باتری ۴ هزار و ۲۰۰ میلی‌آمپرساعت آن است. در حال حاضر علاقه‌مندان به این گوشی می‌توانند دستگاه مورد نظر خود را از بین رنگ‌های مشکی، نارنجی، بنفش، آبی انتخاب و خریداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار