مدیر عامل موسسه محک در نشست خبری مطرح کرد:

همکاری شهروند برای حمایت از کودکان سرطانی نشانه مسئولیت اجتماعی است

احمدیان با اشاره به توافق صورت گرفته با شهروند برای حمایت از کودکان سرطانی آن را اقدامی ارزشمند خواند.

همکاری شهروند برای حمایت از کودکان سرطانی نشانه مسئولیت اجتماعی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدیان مدیر عامل موسسه خیریه محک عصر امروز در نشست خبری مشترکی که با مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های شهروند و اصحاب رسانه برگزار کرد با بیان اینکه برنامه مشترکی بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند و موسسه محک در حال شکل گیری است، گفت: ابتکار فروشگاه شهروند برای اتصال به یک برنامه خیرخواهانه زیبا بوده است.

اواظهار کرد: در این اقدام اولین موضوع پدیده کار خیر است و در روز‌هایی که بخاطر فرا رسیدن شب یلدا خرید می‌شود بخشی از آن به کودکانی می‌رسد که در انتظار تامین دارو هستند.

مدیر عامل موسسه خیریه محک با اشاره به شهروند از یک طرف وابسته به شهرداری است و از طرف دیگر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد، اظهار کرد: این توافق شهروند با موسسه محک بخشی از یک پدیده اجتماعی است.
 
احمدیان با بیان اینکه شهروند یک شرکت است که باید رفتار تجاری داشته باشد، گفت: این که یک شرکت تجاری به جامعه توجه می‌کند نشانه مسئولیت اجتماعی است.

او با اشاره به اینکه محک به عنوان یک سازمان مردم نهاد ایرانی مسئولیت توجه به کودکان سرطانی را پذیرفته، گفت: در حال حاضر ۱۹ هزار کودک سرطانی تحت نظارت محک است که هزینه‌های درمانی آن‌ها را پرداخت می‌کنیم.

مدیر عامل موسسه خیریه محک اظهار کرد: صرف نظر از این که منافع مالی این کار چه تعداد کودک را پوشش می‌دهد نفس این همکاری ارزشمند است.

احمدیان تصریح کرد: از اوایل سال گذشته بخش عمده‌ای از دارو‌های آن سه برابر افزایش قیمت داشته است و به عبارتی دارویی که سال پیش ۸ میلیون تومان بوده امسال ۲۴ میلیون تومان خریداری می‌شود، ولی ما از سال ۷۰ تا کنون حتی یک روز هم درمان این کودکان را متوقف نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار