عناوینی که در آینده قرار است مهمان کنسول سوییچ باشند

شرکت نینتندو به تازگی مراسمی را برگزار کرده است که در آن فهرستی از عناوین آینده کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو به تازگی مراسم Indie World را برگزار کرد که در آن فهرستی از عناوینی که قرار است در آینده به کنسول سوییچ وارد شود را اعلام کرد. در حال حاضر کنسول سوییچ برترین و پرطرفدارترین کنسول شرکت نینتندو است و از آنجایی که در حال نزدیک شدن به زمان معرفی نسل بعدی کنسول‌ها هستیم، شرکت نیتندو قصد دارد آخرین تلاش‌های خود را برای محبوب نگه داتشن این کنسول نیز انجام دهد. باید دید که آیا عرضه این عناوین که بسیاری از آن‌ها دارای طرفداران بسیار زیادی هستند باعث بالا رفتن آمار فروش این کنسول خواهد شد یا عرضه آن‌ها هیچ تاثیری در فروش کنسول نینتندو سوییچ نخواهد داشت.

اولین عنوانی که شرکت نینتندو خبر عرضه آن را اعلام کرد، عنوان Sports Story است که در این عنوان تعدا بسیار زیادی از بازی‌های شبیه ساز ورزشی وجود دارد و قرار است تا اواسط سال ۲۰۲۰ برای کنسول مذکور عرضه شود. عنوان بعدی که قرار است برای کنسول نینتندو عرضه شود، بازی Streets of Rage 4 است که در سبک مبارزات خیابانی ساخته شده و قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

عناوینی که در آینده قرار است مهمان کنسول سوییچ باشند

اما به جرئت می‌توان گفت جذاب‌‎ترین عنوانی که در مراسم شرکت نیتندو عرضه آن اعلام شد بازی Supermash است که در آن تعداد زیادی عناوین پر طرفدار از سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف قرار دارد و گیمر می‌تواند به دلخواه خود دو عنوان از این بازی‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و به اجرای بازی بپردازند؛ این عنوان در ماه می‌سال ۲۰۲۰ برای سوییچ عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی بزرگ برای بازی Battlefield 5


عنوان بعدی که قرار است مهمان سوییچ باشد، عنوان Dauntless است که از قابلیت کراس پلی پشتیبانی کرده و گیمر کنسول سوییچ می‌توان این عنوان را با گیمر‌های کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر به اجرای بازی بپردازد. یکی دیگر از عناوینی که قرار سات برای کسنول سوییچ عرضه شود، Skatebird است که در گیمر به وسیله اسکیت بردی که در بازی در اختیار دارد، به گشت و گذارد در دنیای جهان باز این بازی مشغول خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.