ذکاوت عجیب فیل حین عبور از گیت خط راه آهن

فیل باهوش هنگام عبور از گیت خط راه آهن صحنه‌ای جالب را خلق کرد.

ذکاوت عجیب فیل حین عبور از گیت خط راه آهن///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیل‌ها حیواناتی بسیار باهوش هستند و این واقعیت بر کسی پوشیده نیست. تماشای ویدئوی فیل‌های باهوش همیشه نکته‌ای برای آموختن دارد؛ مانند ویدئویی که یک فیل باهوش را در حال عبور از گذرگاه قطار در یکی از مناطق هند نشان می‌دهد.

این ویدئو که توسط "ساسانتا ناندا"، یک مأمور اداره جنگلبانی هند منتشر شده است نحوه رفتار این فیل را هنگام رسیدن به گیت محل عبور قطار نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که  این فیل ابتدا مانع فیزیکی گیت را به آرامی کنار می‌زند و از آن عبور می‌کند. سپس در حالی که لاین عبور قطار خالی است این حیوان عظیم الجثه به آرامی از آن عبور می‌کند و خود را به طرف دیگر ریل می‌رساند. این فیل سپس دست‌های خود را از روی گیت سمت دیگر ریل عبور می‌دهد و به آرامی از آن رد می‌شود.

ساسانتا با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «گیت بازرسی یا لاین عبور قطار موجب نشده است تا این حیوانات مهاجرت کنند. آن‌ها آموخته‌های خود را پیاده می‌کنند و آن را به نسل‌های دیگر خود منتقل می‌کنند. در اینجا دو تکنیک عبور را مشاهده کردید که توسط این فیل انجام شد.» این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۳۰۰۰ بیننده داشته و حدود ۲۵۰۰ لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «فوق‌العاده بود، اما خطر بالقوه برای این فیل وجود داشت.» کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: «این فیل‌ها چقدر باوقار و باهوش هستند؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.