تعقیب و گریز مرگبار زورگیران توسط پلیس

سه جوانی که پس از حمله به یک عابرپیاده، متعلقات او را به سرقت برده و در حال فرار با موتورسیکلت بودند، نمی‌دانستند چه سرنوشت شومی در انتظار آنهاست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطمئنا انجام هر عملی؛ چه خوب و چه بد بازخوردی در این جهان دارد که دیر یا زود به خود فرد بازمی‌گردد. حقیقت محضی که سه موتورسوار جوان هنگامی که قصد سرقت از یک عابرپیاده در خیابان را داشتند مطمئنا از آن آگاهی نداشتند.

این سه جوان پس از سرقت کیف یک مرد در خیابان در حالی که قصد فرار داشتند، دچار حادثه شدند. حادثه‌ای که یکی از آنها را راهی سردخانه و دو نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.

ویدئویی که توسط دوربین‌های مداربسته خیابان‌های منطقه "ویلا بالِستِر" واقع در بوینش آیرس"، پایتخت آرژانتین تهیه شده است، چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که سه موتورسوار به قربانی بی‌دفاع حمله می‌کنند، در حالی که قربانی کیف خود را به سمت آنها پرتاب می‌کند زیر مشت و لگد آنان قرار می‌گیرد تا وسایل بیشتری را به سرقت ببرند. سپس این سه سارق پس از سرقت متعلقات مرد بیچاره سوار بر موتور می‌شوند و اقدام به فرار می‌کنند. خودروی پلیس که در فاصله بسیار نزدیکی در تعقیب آنها بود، پس از تعقیب و گریزی کوتاه،  این سه موتورسوار در یک تقاطع با خودروی پلیس برخورد کردند و نقش بر زمین شدند. یکی از این سه نفر بر اثر جراحات شدید وارده در محل تصادف جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

هویت فردی که جان خود را در محل حادثه از دست داد "الساندرو رینوس مونته" بود که سابقه انجام سرقت مسلحانه را داشت. هویت دو مصدوم دیگر " فرانسیسکو نونِز" و "سباستین آکوستا" اعلام شده که حدود ۲۰ سال سن دارند. موتورسیکلت یاما‌هایی که آن‌ها در این سرقت از آن استفاده کرده بودند در صبح روز حادثه از یک مرد پاراگوئه‌ای اصل به سرقت برده بودند. پلیس در حال تحقیقات در مورد این حادثه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.