امکان ثبت سفارش برای ورود کالا جهت تولید و پردازش به منظور صادرات صددرصدی آن به خارج از کشور

مدیربازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو از امکان ثبت سفارش برای ورود کالا‌های گروه۴ جهت تولید و پردازش به منظور صادرات صددرصدی آن به خارج از کشور در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی قنبری مدیربازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: با پیگیری‌های متعدد صورت گرفته، امکان ثبت سفارش برای ورود کالا‌های گروه ۴ جهت تولید و پردازش و صادرات ۱۰۰ درصدی آن به خارج از کشور فراهم شد و در حال حاضر امکان ثبت سفارش و ترانزیت این نوع کالا‌ها به واحد‌های تولیدی مناطق آزاد میسر می‌باشد.

وی با بیان اینکه پس از انجام فرایند تولید و پردازش بایستی صددرصد کالا‌ها و محصولات به مقصد خارج از کشور و به بازار‌های هدف خارجی صادر شود افزود: این درصورتی است که کالا‌ها و محصولات تولید و پزدازش شده اجازه ورود به سرزمین اصلی (داخل کشور) را ندارد.

قنبری اظهارداشت: همچنین در سامانه جامع تجارت این امکان توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی فراهم شده است و به گمرکات مستقر در مناطق آزاد نیز اطلاع رسانی لازم انجام یافته است.

وی از فعالین اقتصادی که تمایل به سرمایه گذاری در این بخش را دارند خواست تا نسبت به انجام فرآیند مربوطه اقدام و فعالیت خودرا شروع یا ادامه دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.