قهرمانی هندبال آسیا؛

تیم های ملی هندبال قطر و کره جنوبی فینالیست شدند

تیم‌های هندبال قطر و کره جنوبی با غلبه بر حریفان به فینال رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا رسیدند.

تیم های ملی هندبال قطر و کره جنوبی فینالیست شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا امروز شاهد برگزاری چند دیدار برای عنوان‌های مختلف در این رقابت‌ها بود و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند که در مهم‌ترین دیدار‌های آن که در مرحله نیمه نهایی انجام شد تیم‌های ملی هندبال قطر و کره جنوبی توانستند با نتایج ۲۸ - ۲۴ و ۳۴ - ۳۲ برابر بحرین و ژاپن به پیروزی برسند و فینالیست این رقابت‌ها شوند.  

قطری‌ها این روز‌ها بهترین تیم آسیا و کره ای‌ها هم با سابقه‌ترین تیم قاره کهن هستند.

جالب اینجاست تنها مدال قاره آسیا در رقابت‌های هندبال جهان توسط قطری‌ها و تنها مدال قاره کهن در المپیک هم توسط کره ای‌ها به دست آمده است.  تیم ملی هندبال کشورمان هم در دیگر بازی امروز برای عنوان پنجمی برابر امارات بازی کرد و در پایان ۲۹ - ۲۶ شکست خورد تا به عنوان ششمی این رقابت‌ها  برسد.

عربستان هم موفق شد ۲۴ - ۱۹ کویت را شکست دهد و به عنوان هفتمی این رقابت‌ها برسد.  در دیگر دیدار‌ها هم که برای کسب عنوان نهم تا سیزدهم انجام شد عراق با نتیجه ۴۲ - ۲۵ هنگ کنگ را برد و استرالیا هم با نتیجه ۳۷ - ۲۴ نیوزلند را شکست داد.  

دیدار فینال و رده بندی این رقابت‌ها روز دوشنبه برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال کشورمان نیز بامداد سه شنبه به کشور بازمی گردد.  


بیشتربخوانید:

تیم‌ملی هندبال ایران‌۲۴ - کره جنوبی ۲۴ / ملی پوشان ایرانی از رسیدن به قهرمانی جهان بازماندند

کاپیتان تیم ملی هندبال خداحافظی کرد

تیم ملی هندبال ایران ۲۶ - امارات ۲۹/ شاگردان حبیبی ششم آسیا شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار