بازیگر سینما و تلویزیون:

«نیره» در سریال وارش یک عاشق واقعی بود/برای بیان درست لهجه‌ها تمرین زیادی داشتیم

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت‌: هرچند نقش «نیره» در سریال «وارش» نقش کوتاهی بود، اما او کاراکتر اثرگذاری محسوب می‌شد من معتقدم نیره در سریال «وارش» یک عاشق واقعی بود.

«نیره» در سریال وارش یک عاشق واقعی بود/برای بیان درست لهجه‌ها تمرین زیادی داشتیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساناز سماواتی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون نقش خود در سریال «وارش» گفت: ایفای نقش در سریال «وارش» برایم جذاب بود، زیرا به مدد همکاری همه اعضا تیمی توانمند و موفق تشکیل شده بود و همین امر همکاری با آنان را برایم جذاب و ارزشمند می‌کرد.

وی به نقطه قوت سریال «وارش» اشاره و تاکید کرد: من معتقدم مهمترین نقطه قوت سریال وارش استقبال مردم از این مجموعه بود، البته بعد جغرافیای و جذابیت‌های بصری نیز بخش تفکیک ناپذیر این سریال است، همین امر در کنار تلاش و ایفای نقش همکاران جذابیت‌های فراوانی را ایجاد کرد که از دید بینندگان مخفی نماند، همچنین استفاده از لهجه و وجود داستانی پر محتوا در استقبال تماشاچیان این مجموعه تاثر زیادی گذاشت. داستان به خوبی توانست در طول سریال پیش برود اتفاقات با ضرب آهنگی هماهنگ داستان را به مخاطب ارائه کرد و همین امر سبب موفقیت سریال شد.

وی در مورد دستمزد بازیگران در سریال «وارش» ابراز کرد: پرداخت دستمزد بازیگران موضوعی است که همواره برای بازیگران طی سال‌های اخیر دغدغه بوده و این مسئله در سریال وارش بسیار خوب رقم خورد چراکه دست‌مزد‌ها به موقع پرداخت شد.

سماواتی وجود لهجه‌ها را بخش مهمی از سریال «وارش» دانست و ابراز کرد: استفاده از لهجه نیز یکی از رویکرد‌های خوب دیگر سریال وارش بود و همه برای اینکه بتوانیم این لهجه‌ها را به خوبی ادا کنیم تمرین بسیار زیادی کردیم.

وی به بازخورد مخاطبان نسبت به سریال «وارش» اشاره و تاکید کرد: فضای مجازی و تماس‌های تلفنی که با من در مورد سریال وارش گرفته شد نشان می‌دهد که این سریال بسیار خوب دیده شد.

سماواتی به نقش خود در طول این سریال اشاره و ابراز کرد: هرچند نقش «نیره» در سریال وارش نقشی کوتاه بود، اما او کارکتری اثرگذار داشت و من معتقدم «نیره» در سریال وارش یک عاشق واقعی را روایت می‌کرد و مردم ارتباط خیلی خوبی را با نقش من که نقش کوتاهی هم بود بر قرار کردند.

سماواتی پیرامون کاراکتر «نیره» در سریال وارش خاطرنشان کرد: مردم از من در مورد نقشم «نیره» سئوالاتی می‌کردند، مخاطبان این کارکتر را فردی صبور قلمداد می‌کردند در حالی که من معتقد هستم کاراکتر نیره عاشقی واقعی بود، ولی کسی قدر او را ندانست وی بیست سال از عمرش را در کنار فردی گذراند که هیچگاه او را درک نکرد.

منبع: میزان

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار