اعتراف خبرنگار آمریکایی؛

قدرت موشک‌های ایران هنوز احساس می‌شوند!

ویدئویی از صحبت‌های شنیدنی یک خبرنگار آمریکایی و اعتراف او به قدرت موشکی ایران را مشاهده می‌کنید.

خبرنگارآمریکایی: قدرت موشک‌های ایران هنوز احساس می‌شوند!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی اعتراف جدید وزارت دفاع آمریکا درباره افزایش آسيب دیدگان مغزی حمله موشکی ایران به پایگاه عين الاسد به ۵۰ نفر، ویدئویی از واکنش جالب خبرنگار آمریکایی به دروغگویی و خبر رسانی قطره چکانی مقامات آمریکا در فضای مجازی منتشر شده است. این خبرنگار با اشاره به قدرت موشکی ایران می گوید: قدرت موشک‌های ایران هنوز احساس می‌شوند!

روز گذشته وزارت دفاع آمریکا در اعترافی جدید اعلام کرد که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد ۵۰ نفر از پرسنل آمریکا به «آسیب ملایم مغزی» و «ضربه مغزی» دچار شده‌اند. این در حالی است که «جاناتان هافمن» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در یک نشست خبری تأیید کرد که تاکنون ۳۴ نفر از نظامیان آمریکایی که طی حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد در عراق دچار صدمات مغزی شده‌اند، تحت درمان قرار گرفته و بعضاً به خارج از عراق منتقل شده‌اند.

پنتاگون در آمار اولیه خود پس از چند روز پنهان‌کاری اعلام کرده بود که تنها ۱۱ نفر از نیرو‌های آمریکایی بر اثر این حمله موشکی دچار ضربه مغزی خفیف شده‌اند و حتی دونالد ترامپ این آسیب‌دیدگی‌ها را تا حد «سردرد» تقلیل داده بود.

در ادامه می توانید ویدئویی از صحبت های شنیدنی این خبرنگار آمریکایی و اعتراف او به قدرت موشکی ایران را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
بدم سر درد میاره.حواستون جمع باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
آمریکا مرده باد
آخرین اخبار