فروش بسیار سریع گلکسی Z Flip، نسل جدید گوشی‌های منعطف سامسونگ

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، تقاضای کاربران برای خرید گلکسی Z Flip بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته سامسونگ از محصولات جدید خود در رویداد آنپکد رونمایی کرد. اولین محصولی که به دید عموم رسید جدیدترین تلفن همراه منعطف این شرکت است که گلکسی Z Flip نام دارد. این دستگاه از روشی نوین برا تا شدن استفاده کرده و مانند گوشی‌های قدیمی با مکانیزم صدفی عمل می‌کند.

تقاضای بسیار زیاد کاربران برای گلکسی Z Flip

از ابتدا کاملا مشخص بود که تقاضای کاربران برای خرید این گوشی جالب بسیار بالا خواهد بود. پس از رونمایی گلکسی Z Flip و آغاز فروش آن در اینترنت این تقاضای بالا به سرعت خود را نشان داد، به حدی که نسخه‌های قفل نشده و AT&T دستگاه به محض دسترسی آنلاین تمام شدند.

اکنون مشتریان بالقوه این محصول دو انتخاب در پیشروی خود دارند. این افراد یا باید از دستگاه‌های اسپرینت (Sprint) استفاده کنند یا منتظر رسیدن فروش بعدی باقی بمانند. اگر تقاضا همین قدر بالا باقی بماند این یکی از گزینه‌های موجود برای فردا خواهد بود.

انتظار سامسونگ از فروش گوشی منعطف جدید خود

طبق گفته رسانه‌های کره جنوبی، سامسونگ انتظار دارد فروش گلکسی Z Flip در هفته اول نسبت به گلکسی فولد در همین بازه زمانی چندین برابر بیشتر باشد. میزان فروش این دستگاه نیز این مسئله را تصدیق می‌کند. برای مثال روز گذشته سامسونگ تعداد محدود ۹۰۰ دستگاه گلکسی Z Flip را در بازار داخلی خود برای فروش گذاشت و در عرض چند ساعت چیزی از آن‌ها باقی نماند.

.


بیشتر بخوانید: نام گوشی تاشوی بعدی سامسونگ مشخص شد 


به نظر می‌رسد حداقل سامسونگ در ابتدای مسیر فروش گوشی منعطف جدید خود موفق شده است. این اتفاق اصلا برای گلکسی فولد، نسل اول گوشی‌های منعطف این شرکت، رخ نداد. اکنون سوال اصلی که برای ما پیش می‌آید این است که آیا این شرکت می‌تواند به اندازه کافی گوشی منطف جدید خود را تولید کرده و به متقاضیان بدهد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار