شعبانی بهار: سرمربی تیم ملی تیرو کمان هم نسبت به اردوی آمریکا نظر مثبتی نداشت

رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: مربی تیم ملی هم نظر مثبتی نسبت به اردوی امریکا نداشت و گفته بود نمی‌توانیم تمام اعضای تیم را به آمریکا ببریم.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه تیم‌های ملی شرایط خوبی دارند و در حال حاضر در اردوی تدارکاتی هستند. پیش از این تیم‌های ملی ۲ مرحله در کیش اردوی تدارکاتی داشتند و در حال حاضر در اردوی تهران هستند. اگر در تایلند مشکلی وجود نداشته باشد و مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نشود، تیم‌های کامپوند و ریکرو ما در مسابقات تایلند شرکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: مدال‌های تیر و کمان در رشته کامپوند کسب می‌شود/ تمام تجهیزات را خودمان تهیه می‌کنیم/ در تایلند نتیجه نسبتا خوبی گرفتیم


شعبانی بهار در ادامه گفت: تیم ملی ریکرو برای آماده سازی برای کسب سهمیه در مسابقات جهانی آلمان در مسابقات تایلند حاضر خواهد شد و تیم‌های بانوان و مردان کامپوند هم با حضور در اردو، آمادگی خوبی دارند و ان شاالله در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره شانس تیم ملی ریکرو برای کسب سهمیه المپیک توکیو در بخش تیمی عنوان کرد: امید زیادی به کسب سهمیه تیمی ریکرو داریم و در واقع باید امیدوار باشیم. این امید را به بازیکنان و کادرفنی تیم هم انتقال دادیم. با وجود این که تیم ملی بانوان شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد، اما تیم مردان هم به صورت شبانه روزی در حال تمرین است و ما هم تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا در هر ۲ بخش سهمیه بگیریم.


بیشتر بخوانید: می‌خواستم تیر و کمان را برای همیشه کنار بگذارم/ در المپیک برای مدال می‌جنگم


او در خصوص لغو اردوی تیم ملی تیر و کمان که قرار بود در آمریکا برگزار شود، اما به دلیل مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش لغو شد گفت: مربی تیم ملی هم خیلی نظر مثبتی نسبت به این اردو نداشت و گفته بود نمی‌توانیم تمام اعضای تیم را به آمریکا ببریم. از آن جایی که برای اردوی آمریکا برخی بازیکنان در ایران می‌ماندند و نمی‌توانستیم همه را به آمریکا ببریم، تصمیم بر این شد که اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد ماه اردویی در کره جنوبی برگزار کنیم.

شعبانی بهار در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در فاصله چند ماه تا برگزاری المپیک به فدراسیون و تیم‌های ملی کمکی کرده گفت: وزارت ورزش حقوقی برای بازیکنان و کادرفنی در نظر گرفته بود و تاکنون ۵۰ درصد آن را پرداخت کرده است. وزارت ورزش به لحاظ تخصیص بودجه، تاکنون مبلغ قابل توجهی به فدراسیون پرداخت کرده است و کمیته ملی المپیک هم ۱۰۰ درصد بودجه را پرداخت کرده و پاداش کسب سهمیه را هم ظرف روز‌های آینده پرداخت خواهد کرد. در مجموع شرایط خوبی داریم و مشکل مالی خاصی وجود ندارد. انتظارات بازیکنان و کادر‌های فنی ما بالا است و برنامه‌های متنوعی را پیش بینی و پیشنهاد می‌کنند و ما هم براساس ظرفیت مالی که داریم، برنامه هایمان را تنظیم می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: قائم مقامی: افراد شایسته باید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باشند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.