رئیس بیمارستان‌های فرانسه: آمار واقعی قربانیان کرونا بسیار بالاتر از آمار رسمی است

رئیس فدراسیون بیمارستان‌های فرانسه گفت آمار واقعی افرادی که بر اثر بیماری کرونا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلام شده از سوی دولت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، فردریک ولتوکس، رئیس فدراسیون بیمارستان‌های فرانسه در گفت‌وگو با «رادیو فرانسه» آمار واقعی قربانیان ویروس کووید ۱۹ را در این کشور بسیار بالاتر از آمار رسمی اعلام شده از سوی دولت دانست.

او در این خصوص گفت: «تعداد افرادی که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند بسیار بیشتر از آمار رسمی است که دولت روزانه اعلام می‌کند. این آمار رسمی تنها موارد فوت در بیمارستان‌ها را شامل می‌شود و افرادی را که در خانه و یا آسایشگاه‌ها جان می‌بازند در برنمی‌گیرد.»

او در ادامه اضافه کرد: «ما فقط از اطلاعات ارائه شده از سوی بیمارستان‌ها خبر داریم ... افزایش در آمار رسمی چشمگیر بوده است، اما بدون شک اگر آنچه در خانه‌های سالمندان روی می‌دهد به این ارقام اضافه شود بعلاوه کسانی که در خانه‌هایشان می‌میرند بسیار بالاتر خواهد رفت.»

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، در حال حاضر اروپا و آمریکا کانون فعال شیوع ویروسی هستند که نخستین بار در اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت. تاکنون در فرانسه بیش از ۲۲ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و بر اساس آمار رسمی اعلام شده از سوی دولت این کشور ۱۱۰۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
ایرانه مگه امار غیر واقعی بده
آخرین اخبار