کاهش ۱۳ درصدی میزان فروش گوشی‌های هوشمند در جهان

به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، میزان فروش جهانی گوشی‌های هوشمند حدود ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

کاهش ۱۳ درصدی میزان فروش گوشی‌های هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی یکی از وب سایت‌های تحلیل‌گر میزان فروش گوشی‌های هوشمند در جهان گزارشی از میزان فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده که نشان می‌دهد آمار فروش گوشی‌های هوشمند در جهان نسبت به سال گذشته حدود ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است. به طور قطعی می‌توان گفت دلیل این کاهش فروش گوشی‌های هوشمند به موضوع شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن خرید و فروش گوشی‌ها تبدیل شده است؛ طبق اعلام این شرکت آمار فروش گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ زیر ۳۰۰ میلیون دستگاه بوده است که این میزان خرید آخرین بار در سال ۲۰۱۴ گزارش شده بود.

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ صرفا دو شرکت با کاهش فروش مواجه نشده‌اند که این دو شرکت شیائومی و ریلمی هستند و مابقی شرکت‌ها مانند سامسونگ و هوآوی با کاهش چشمگیری در فروش دستگاه‌های خود مواجه شده‌اند؛ با این حال هنوز هم مشاهده می‌شود که دو شرکت سامسونگ و هوآوی در رده اول و دوم میزان فروش قرار گرفته‌اند و رده سوم میزان فروش گوشی‌های هوشمند نیز به غول کوپرتینویی یعنی اپل تعلق گرفته است.

کاهش ۱۳ درصدی میزان فروش گوشی‌های هوشمند

این وب سایت تحلیل همچنین اعلام کرده است که با توجه به شیوع بیشتر این ویروس در جهان در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به سه ماهه اول این سال، انتظار می‌رود آمار فروش گوشی بیشتر از پیش کاهش پیدا کند؛ علاوه بر این بازار فروش چین در حال بهبود و بازگشت به حالت گذشته خود است و قطعا میزان فروش گوشی در این شرکت به همان میزان گذشته خواهد بود.


بیشتر بخوانید: فاش شدن تصویر پنل جلویی LG Velvet به همراه اطلاعات دیگری از آن


با این حال باید منتظر بود و دید که چه زمانی ویروس کرونا در جهان از بین خواهد رفت و شرایط جهانی فروش گوشی‌های هوشمند به وضعیت قبلی باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.