روند صعودی کرونا در دورود

فرماندار دورود از روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار دورود از روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این شهرستان خبر داد.

مجتبی بیرانوند اظهار کرد: متاسفانه در شهرستان دورود از لحاظ تعداد مبتلایان و شیوع کرونا در وضعیت خوبی نیستیم.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت دورود قرمز است در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با کرونا تصمیماتی گرفته شده که لازم‌الاجرا هستند.

بیرانوند تصریح کرد: مصوب شده تا پایان ماه مبارک رمضان مدارس همچنان تعطیل باشند و پس از آن برای بازگشایی تصمیم گرفته می‌شود.

فرماندار دورود با بیان اینکه همچنان شهرداری، دامپزشکی، دهیاران و سازمان‌های مردم نهاد برای ضد عفونی اماکن عمومی و پرتردد اقدام کنند، افزود: ضد عفونی کردن و گندزدایی نیاز است که روزانه انجام شود.

او  تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و یا عروسی در دورود ممنوع بوده و ورودی آرامستان‌ها باید مسدود شود.

بیرانوند با بیان اینکه از ورود ارباب رجوع به ادارات بدون ماسک و دستکش جلوگیری می‌شود، افزود: اگر مدیران قصور کنند به تخلفات اداری معرفی خواهند شد، چون کرونا شوخی‌بردار نیست.

فرماندار دورود با بیان اینکه متاسفانه برخی از مردم به هیچ وجه رعایت نمی‌کنند، افزود: همین موضوع باعث روند افزایشی شهرستان دورود شده و اگر جلوی آن را نگیریم شرایط بدتر هم خواهد شد که در این راستا به همکاری مردم بیش از پیش نیاز داریم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: فرمانداری ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.